Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

100 000 per knull

blackpuma skrev 2010-08-25 16:52:35 följande:
    Vem har sagt att han letade upp henne? Tror du verkligen det är ovanligt att tjejer söker kontakt med lite äldre mognare män då deras jämnåriga inte riktigt kan erbjuda det dom vill ha? (kan säga att nej, det är det inte)
    Med tanke på att det handlar om fyra för varandra okända män så är det tjejen som har letat upp dom alternativt gjort sig tillgänglig på nättet i ett syfte endast.

Att ha tonårstjejer som preferens kallas för hebefeli ja.
    "beteendet" att tända på "fräscha" flickor är fulständigt normalt.
    Även om det nu skulle vara så att tjejen letade upp honom så borde han haft mer vett i skallen än att ligga med henne. Att ha sex med mindreåriga är olagligt även om tjejen ville själv. Vad ska han skylla på?
    Jag visste inte hennes ålder - är man osäker så behåll frallan i brallan.
    Jag visste inte att det var olagligt - okunskap är ingen ursäkt.
    Hon sa att hon var äldre - tänkt på att be personen bevisa detta för att vara på den säkra sidan??

Vill man inte ha sitt liv förstört så chansar man inte heller.
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    blackpuma skrev 2010-08-25 17:26:19 följande:
    Kolla på länken jag postade innan, bortse från att hon (förmodligen ) är myndig. vilken ålder skulle du sätta på henne?
    Personligen så skulle jag tveka på 13, kanske 14.
    Sen kan det svänga lika mycket åt andra hållet, tjejer som de fakto inte är myndiga ser ut med lite makeup som 20 åriga pinglor.
    Nej, påståenden att "han borde veta bättre" är ren nonsens, det är omöjligt att veta utan får förlita sig på vad tjejen säger.

Vill man inte förstöra hela tillvaron för folk så sätter man inte lagar som är helt verklighetsfrånvarande och gör mer skada än nytta.
    Just nu är gärningsmannen utmålad som ett offer medan det verkliga offret i sammanhanget kommer betala sin förövare en stor summa pengar för en knull.
    Har kollat länken och nej hon ser inte ut att vara speciellt gammal, 14 kanske. Och jag vet även att tjejer kan se bra mycket äldre ut än vad de är men en 14-åring är inte lika mogen som en 20-åring.

Lagarna är inte till för skojs skull. De är till för att skydda barn under 15 år. Både från vuxna men även från sig själva. Hon är ett offer, för samhällets dagliga matande med sex. Att man ska ha det och bete sig på ett visst sätt. Jag ser ingen av männen som offer. Man ska inte komma undan för att man tycker sig ha ursäkter.

Vad vill du ändra på då?
  • MysTic PrincesS
    blackpuma skrev 2010-08-25 17:46:37 följande:
    Heller inte det är nått som är hugget i sten, har träffat 25 åringar som borde vara på högstadiets skolbänkar (kolla bara på bloggande så kallade vuxna tjejer idag), har även stött på 14 åringar som fick mig att tänka efter.

Nej, hon är inget offer, mannen är ett offer.
    Hon kommer få betalt för att hon har knullat. med tanke på summan så kommer det göra henne till bäst betalt hora i landet. Trevligt. (bra budskap till andra fjortisar också, gör vad ni vill, vad ni än gör så är det inte ert fel och ni kommer bli rikligt belönade för det)
    Lagar som är till att skydda människor från sig själva gör inte det, trots ädel tanke så skapar dom bara offer och folk anklagas/döms för brott som endast finns på papper.

Vad jag vill ändra på? den svartvita mentaliteten, "barn" utvecklas olika, med tanke på att detta är familjesaite så bör det vara allmän kunskap, samtidigt så ville jag dra upp faktum att folk får sina liv förstörda för inget.
    Så om han hade sex med henne för att hon har dåligt självförtroende eller bara vill bli bekräftad så är han offret?

Med tanke på den sidan du länkar till så finns det väl gott om män som tänder på yngre tjejer och tar tillfället i akt om det erbjuds. Även männen i artikeln

Och tjejer har nog inte det som sitt livs uppdrag, att ligga med en äldre man för att få pengar.
  • MysTic PrincesS
    end of days skrev 2010-08-27 09:21:42 följande:
    Enda brottet som existerar ligger i din skeva sinne och på papper
    IAmLovely skrev 2010-08-27 01:07:55 följande:
    Ja, fan vad dåligt av oss att inte tycka det är okej att vuxna män inleder förhållande med barn!
    Känsligt? klockan var ett, jag har tider att passa på morgonen.
    Hennes familj som inkluderade flera bröder accepterade systerns beslut, mamman bjöd på middag. hoppas svaret är tillfredsställande då jag inte tänker slösa min tid på den sidan på ett tag.
    Visste de att ni hade en sexuell relation?
  • MysTic PrincesS

Vet inte om detta varit uppe i tråden.  2 scenarion:

En 14-årig tjej som har sex med en äldre man i 40-års åldern är beräknande och enbart ute efter pengar. Mannen är offret i det hela.

En 14-årig kille som har sex med en äldre kvinna i 40-års ålder blir utnyttjad. Kvinnan är en gärningsman i det hela.

En mindreårig tjej är en hora enligt ts. Vad är killen isf?

• MysTic PrincesS
    honkie skrev 2010-08-27 19:46:59 följande:
    tror att du har missförstått ts hora-liknelse ganska så rejält.
    Jaså? Drömmer
  • MysTic PrincesS
    blackpuma skrev 2010-08-27 20:13:57 följande:
    Jag har aldrig påstått att det skulle vara planerat från början.
    I still med, "nu raggar jag upp denna mannen och utpressar han på pengar, fungerar det inte så tar jag han till domstol.
    Jag menar att svartvita lagar av det slaget GÖR tjejer till lyxhoror för oavsett vilket så är det mannens "fel" vad tjejen än gör.
    Det räcker som i länken att tjejen ångrar sig på morgonen och whips så behöver hon inte fråga pappa om veckopeng längre.

Tonåringar är inte naiva och sånt förekommer tyvär, på männens bekostnad.

Vad killen är i ditt exempell? En kåt tonåring.
    Och jag tycker din ts är blaha faktiskt. Du får det att framstå som ett stort problem där oskyldiga män får betala dyrt på grund av ångerfulla småtjejer. Baserat på en nätartikel där ingen av oss har full insyn eller tillgång till information om vad som hänt eller inte hänt. Nej,alla tonåringar är inte naiva, men de saknar konsekvenstänkandet. Det verkade spännande i just det ögonblicket men sen då? Och vuxna män är inte speciellt naiva heller, de vet om detta med impulsivitet hos unga tjejer och med lite alkohol blir det ännu enklare.

Presentera mer fakta som stödjer din "teori" och ha i åtanken att det finns ett stort mörkertal med tjejer och killar som utnyttjats av vuxna män och kvinnor som inte anmäler.
Svar på tråden 100 000 per knull