100 000 per knull
Det är väl ändå upp till mannen att kolla upp vilken ålder det är om han nu tänder på små små tjejer.
Det är väl ändå upp till mannen att kolla upp vilken ålder det är om han nu tänder på små små tjejer.
Det skulle stå så små tjejer, ursäkta mig. Men en flicka under 15 år är ingen kvinna även om många fått mens vid den perioden.
Det finns en anledning till varför lagen kom till, kolla gärna upp det. Och gubbarna tråden handlar om var medvetna om lagen, då bör de som vuxna oxå ha bättre koll på vad de gör, annars får de skylla sig själva att de blir straffade för det brott de faktiskt begått.
Som förälder hade jag blivit vansinnig mot dessa gubbar. Det är och förblir sjukt, inget kan någonsin rättfärdiga det de gjort.
Intressant att det är en viss klick som håller med TS, män.
Vari ligger det tragiska?? Han visste att hon var 14 år, han visste att han begick ett brott.
Honkie: Vad skulle du känna om din dotter på 14 år hade haft sex med en 48-årig man? Jag hade varit redo att kastrera den gubbsjuke typen med bordskniv.
Fick jag veta att en 35-åring haft ihop det sexuellt med min 14-åring så kan du räkna med att han blev anmäld till polisen ögonblickligen.
För att 14-åringar är inga lolitor. Småflickor brinner sig i underläge gentemot en gubbe och skulle antagligen inte känna samma gentemot en jämnårig. 14-åriga tjejer är i en känslig ålder sexuellt och att utnyttja detta underläge kan räknas som att våldföra sig på henne. Likaså om någon utnyttjar en persons otillräckliga mentala status för att tjäna sina egna syften. Sen är det nåt perverst över män i den åldern som dras sexuellt till småflickor.
Att vi inte riktigt begriper vad nytt du frågar om?
Det har ju redan diskuterats flera konsekvenser och fel i att utnyttja minderåriga, varför läser du inte det.
Men OK:
Den minderåriga som har sex med en gubbe löper stor risk att i vuxen ålder, kanske inte vansinnigt många år framåt i tiden heller, må psykiskt dåligt över vad hon var med om som barn. Att gubben inte backar och stoppar den brådmogna minderåriga utan tacksamt tar tillvara på tillfället är ett övergrepp i sig även om det inte sker med våld. Han utnyttjar barnets bristande mognad att ta dessa beslut och mig veterligen är att utnyttja någon som ej är kapabel att ta vissa beslut ett skäl till ogiltighet i många andra aspekter så likadant här. Fast om den vuxne inte stoppar kan det aldrig göras ogjort.
Det är ganska troligt att det minderåriga barnet kommer känna sig utnyttjat när det växer och klandra sig själv likaväl även om nåt våld inte var för hand vid tiden för sexet. Det faktum att det ionte protesterade utan gick med på det frivilligt kommer tynga den unga vuxna ännu mer.
Och det handlar inte främst om moral men det tycks du inte ha insett.
Jag hoppas faktiskt att de angivna fallen bara är början och att så många som möjligt skall ställas till svars för sitt utnyttjande av ungt oförstånd och nyupptäckta sexuella känslor.
Hade moralen varit inblandad så mycket som hävdas hade vi haft en nedre gräns på 18 år som är myndighetsåldern och den ålder då man får lov att gifta sig.
Sen kan man självklart undra vilken intelligensgen dessa gubbar saknar då de VET att det är både olagligt och straffbart att ha sex med underåriga och ändå gör det.
Ser du ingen skillnad på hur du och jag diskuterar så säger det allt som behövs.