Känner mig så elak mot min 1 åring!!
Måste få skriva av mig lite.
Då jag har en dotter på 13 mån och 1 på 7 veckor.
Min älsta dotter har alltid vart helt underbar och jag har alltid levet efter att barn måste få utforska och pilla på saker för at lära sig och utforska saker.
Men nu efter vi fått våran andra dotter är det hopplöst. Allt som inte får göras gör hon, och hon lyssnar inte när jag säger nej.
Då sa bvc till mig att förklara för henne vilket jag testat med men detta fungerar inte heller.
Det känns mest som jag skäller på henne hela dagarna och jag får så dåligt samvete och mår så dåligt över detta.
Jag kan inte som ex lämmna barnen i ett rum för att ex hämta vatten till min dotter, då är hon där på en gång och slänger grejer på den minsta.
Hon har också börjat matvägra och at sova är ett krig varje gång, oavsett hur trött hon är.
Vi har testat att ge henne lite extra tid med oss , om det nu var så att hon var avensjuk men detta fungerar inte heller.
Vi har testat att vara ute så mycket som möjligt ( då hon älskar att vara ute) men detta hjälper inte heller.
Hur ska jag göra, mår så fruktansvärt dåligt utav att behöva säga till på henne och om samma saker jämt också.
Någon där ute som har samma eller tips ?