Inlägg från: mysmamma84 |Visa alla inlägg
  • mysmamma84

Hjälp?

Men gaah vilken snäll liten flicka.. Som förgående talare går hon up som hon ska så släpp oron och va glad att ni fått sån snäll flicka =)

• mysmamma84
    mysmamma84 skrev 2010-08-29 09:25:59 följande:
    Men gaah vilken snäll liten flicka.. Som förgående talare går hon up som hon ska så släpp oron och va glad att ni fått sån snäll flicka =)
    De är nog inge fara... Hon lär kissa bra när hon äter sån stor mängd på en gång.. Blodsockret är nog ingen fara heller men har ingen koll på de med maten.. Jag har en son som är 5 månader och väger över 8000 kg och han äter enbart 150 åt gången.. Då kan du kanske förstå hur bra din dotter äter åt gången=) Så att bli uttorkad är ingen fara =)
  • mysmamma84
    Annnaa skrev 2010-08-31 22:48:05 följande:
    Okej tack så mycket då ska jag inte oroa mig mer , jaa kissar gör hon haha :O bytar blöjor stup i kvarten känns det som dom fylls ganska snabbt :P , och bajsar gör hon också fast i bland kan det gå 1 dag i mellan men inte ofta, min bvc sa att hon äter upp sig på dagen för och sova en hel natts sömn hon vilar ju inte jätte längre stunder på dagen , så jag får göra som ni säger och njuta till max:D
    Good girl =)
Svar på tråden Hjälp?