amatullah skrev 2010-11-25 07:11:18 följande:
Om man är vänlig mot mig då är jag vänlig tillbaka men om man är otrevlig mot mig då är jag också det .
Jag är muslim .
Icke troende förväntar sig av oss muslimer att vi ska acceptera att de hånar och förölämpar oss och våran profet Muhammed frid och välsingelse över honom och detta ingår i deras " yttrandefrihet " . Det kan de bara glömma
Vi kryper inte framför deras fötter ,( inte i alla fall jag )
Typ; eran profet är hund och ni är hundar . GT publicerade en komentar 2007 där det står att hund är bättre en profet och att det är förölämpning för hunden att jämföras med profeten .
Vad tror du hur vi muslimer kände oss ? En del bara grät , så ledsna och sårade de va .
Vad tror du hur våra barn kände sig ?
Jag har kontakt med många muslimer och de berättar för mig att svenskar är mer och mer fientliga mot de . Man märker detta nästan överallt .
Vad är det för kultur , moral och etik att skrika åt en muslimsk tjej eller kvinna på spårvagn eller buss och attackera henne för att hon har slöja ?
Vad är det för en lärare som sprider sin hat över våra barn ?
Tills nu muslimer har visat väldigt mycket tålamod .
Hur skulle icke troende reagera om jag har skrikit åt deras barn på bussen för att det är kafir ?
Men för oss muslimer är det vardagsmat , att tala inte om alla hotfulla blickar mot oss - vi är vana vid det
ha det bra
Ska muslimerna förklara krig?