• zika

Gneis overall?

Har bara hört bra om Gneis så jag bestllde varsin till barnen i torsdags. Hoppas mycket på dem
    För mig var det positvia att det fanns istora storlekar. Nästan omöjligt att hitta bra overaller över stl 122.
    Gick att dra ihop nere i benen vilket är perfekt när man som min son har lång överkropp. Då blir benen alltid för långa

Har som sagt bara hört bra från bekanta som haft Gneis. Ingenting negativt har jag hört

• zika

Har inte fått overallerna än men jag gick lite på känn. Storlek beror ju mycket på hur barnet ser ut, inte bara längden. Tex har mina barn, speciellt sonen, vväldigt lång överkropp och då måste man lägga till lite och så får de vara lite långa i benen. Om barnet är runt eller spinkigt spelar ju också in

Om barnet har 92 nu skulle jag definitivt ta 98. Det går ju som sagt både att dra ihop nertill och i midjan. Hon lär ju växa en del i vinter också

• zika

Det jag inte förstår är varför förskolepersonal envisas med att hänga saker som inte är blöta rakt igenom i torkskåp. finns väl ingen anledning?! 

Svar på tråden Gneis overall?