Inlägg från: Linabollis |Visa alla inlägg
  • Linabollis

pergitime kommer...

Har precis talat med Yvonne på Merck som tillverkar Pergotime o den börjar skickas ut TIDIGAST den 7 september och SENAST den 20 september...

LYCKA!

• Svar på tråden pergitime kommer...
  • Linabollis
    Planer för Juni skrev 2010-08-30 21:59:40 följande:
    Härligt, då ska jag ta och avboka min tid hos gynekologen och invänta leveransen.

Frågan är hur tidigt det går att börja med provera. Räkna dagarna och börja runt den 10:e eller ha is i magen och börja den 20? Hur resonerar ni andra?

Min sambo har så väldigt mycket is i magen, men är allmänt stressad just nu.

Jag känner som dig... Hoppas ju på att man kanske , mot alla odds, haft äl ändå... Är på dag 17 idag så jag väntar nog till dag 40 innan jag börjar med proveran igen...

• Linabollis
    Betty9 skrev 2010-08-30 20:43:12 följande:
    Vet man vart pergotime kommer först,, till vilket apotek..snälla desperat, behöver börja äta pergo den 9 sept...
    Tyvärr har jag inget svar på detta... :(
  • Linabollis
    sweetgirl89 skrev 2010-09-12 02:05:32 följande:
    oki, tack! hann dock läsa det i en annan tråd ;)

har inte pergo kommit in på mitt apotek på måndag så åker jag till apotek hjärtat :)
    dock så är det ca 2 veckor kvar tills jag borde få mens och minst 3 innan jag kan börja med pergo ;) så ingen brådska egentligen :D

lycka till med allt!!

Tror du är med i min andra tråd... ;) "PCO:are som försöker bli gravida... (nått mer)"

Visst önskar vi att det ska funka nu... Vill bara springa ner till Apoteket o hämta ut dem, fast det inte ALLS är dags att börja ta dem än... :P

Svar på tråden pergitime kommer...