Inlägg från: Anonym (Hjälp!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp!)

Hjälp! Jag bajsar på mig :(

Under dom senaste månaderna har jag vid TVÅ tillfällen bajsat på mig!
    Jag har aldrig haft sådana här problem tidigare. Jag har haft "stress mage" o diarre men kunnat hålla mig tills jag kommer på toan.

Båda gångerna har varit på mitt jobb (Väldigt genant såklart) men haft tur och inte blivit påkommen! Det skulle ju vara hemskt :( Jag är nervös för att gå till jobbet, gå på stan, åka buss med mera på grund av det här.

Jag har pratat med vårdcentralen fått tips om vad jag ska äta och inte men det funkar inte :(
    Dom säger att dom inte kan hjälpa mig på något mer sätt?!
    Jag menar som vuxen människa ska man väl inte behöva gå runt och vara rädd för att bajsa på sig?? Eftersom jag aldrig haft dom har problemen tidigare så måste det ju finnas någon förklaring??

Någon som är eller har varit i samma sits som jag?

• Svar på tråden Hjälp! Jag bajsar på mig :(
  • Anonym (Hjälp!)

Det kommer helt oförberett. Jag får magknip sen så kommer det på två sekunder man hinner inte på toa :(
    Jag köpte imoduim när jag fick det första gången men ddå blev det ju tvärt om i stället..

• Anonym (Hjälp!)

Jag  var på vårdcentralen men dom rekomendera mig att äta "mild" mat mm jag har provat det men hjälper inte... dom sa att dom inte kunde hjälpa mig på så många andra sätt?!

Jag tyckte det var konstigt för om jag ska hade såhär kommer det påverka mitt jobb farmförallt kommer ju inte våga jobba till slut för man är rädd för att det ska hända :(

• Anonym (Hjälp!)

första gången den hände var på på morgonen på jobbet. På fastande mage.

andra ca två timmar efter lunch.

det kommer ju inte lite heller utan MASSOR det går lixom inte dölja!

jag har inte sett något samband med vad jag äter..

min mardröm är att det ska häda på tåget, flyget elelr något sånt :(

jag har aldrig haft såna här problem innan, det är så otroligt pinsamt!

Jag jobbar i yrke där jag rör mig mycket ute och hemma hos folk.

• Anonym (Hjälp!)

Jag ska i väg på semester nu inom kort men får ringa när jag kommer hem.
    För som du säger man ska ju inte behöva ha det så.

Svar på tråden Hjälp! Jag bajsar på mig :(