• Anonym (z)

Våldtäktsfantasier

Jag har hört att det är vanligt för att fantisera om att bli våldtagen på något sätt. I folks fantasier är det ju inte riktigt våldtäkt, eftersom man inte precis kan våldta någon som vill bli våldtagen, men ... ja. Jag måste medge, jag tänder på sådana fantasier också. Att kanske först inte vilja, men sedan inte kunna stå emot etc.

Däremot är det något som dykt upp igen på sistone som oroar mig. Fantasier om att våldta. Jag är ung tjej, aldrig antastat någon. Men själva tanken på att smyga upp någon som sover, att hålla för deras mun och tafsa tills de ger upp... tänder mig. Jag minns att jag tänkte på sånt när jag var yngre och olyckligt kär, men tanken kom tillbaka när min kille var ovanligt passiv i sängen igår kväll. Läste nyss en erotisk novell om två män, där den ena blir bunden och tvingad till att få oralsex.

Jag är orolig. Är det fler som fantiserar om sånt?

• Svar på tråden Våldtäktsfantasier
  • kakmamman

i fantasier är det mesta tillåtet.. så länge det inte är sjuka idéer som blir verklighet. En del kan ju inte få orgasm utan att t.ex skära av någon huvudet (extremt sjukt) men så är det.

Fantasier kan man ha =)
    Det är även helt ok att inte tala om det för någon, så länge man inte mår dåligt utav det!

♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • prospicientia

Mycket intressant det här. Jag orkar bara inte skriva iväll. Skall sova nu. Jäsp. Har haft och har en hel del problem med diverse fantasier. Försöker analysera dem och ta reda på vad som ligger bakom. Det brukar inte vara så svårt. Samtidigt är det mycket intressant för man kan få nya insikter. Får väl se vad det blir av den här tråden. Godnatt på er!

• ViceGuy

Det är normalt.

Alla människor har fantasier som de inte lever ut.

Forget Jesus. The stars died so that you could be here today. -Lawrence Krauss
  • jfsebastian

Titta på trådarna om sexuella fantasier här.
    Gärna de anonyma inläggen.

Det finns mycket konstigt i folks inre sexliv som de aldrig skulle förverkliga, vilja förverkliga etc, men som ger en skjuts åt onanistunder eller som bara kittlar fantasin.
    Våldtäkt är väl ganska vanligt.

• StinaFia

jag fantiserar om att bli beordrad att hjälpa min man hålla fast en tjej när han våldtar henne.

det oroar mig inte det minsta; en fantasi är en fantasi och jag är alldeles för snäll (han med!) för att göra ngt sådant i verkligheten... så visst är det tur att tanken är fri ;))

• Kärleksknop

Det är jättevanligt, och helt friskt så länge du inte funderar på att göra verklighet av det med någon som inte är med på noterna.

Njut av fantasierna, och utveckla dem.

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Anonym (Nyfiken på ;))

Undrar om du tänker på rapeplay? Det är en fantasi som många lever ut i olika former. En del vill ha våldsamheter en del andra kör lite mjukare varianter.

• Anonym

Förstår skillnaden mellan fantasi och verklighet, men som våldtäktsöverlevande tycker jag det är sjukt. Tacka vet jag känslan av att bli respekterad och behandlad som jämlike i sängen.

• Anonym (z)

Saken är den att jag har en hel del andra fantasier som skulle kunna ses som "sjuka", men som jag inte skulle ha problem med att försöka mig på att testa i verkligheten.

Jag tror att det här grundar sig i min bittra tonårstid, när jag var olyckligt kär i en klasskamrat och funderade mycket över om det fanns något sätt att få det jag ville iaf.

• StinaFia
    Anonym (z) skrev 2010-08-31 13:18:06 följande:
    Saken är den att jag har en hel del andra fantasier som skulle kunna ses som "sjuka", men som jag inte skulle ha problem med att försöka mig på att testa i verkligheten.

Jag tror att det här grundar sig i min bittra tonårstid, när jag var olyckligt kär i en klasskamrat och funderade mycket över om det fanns något sätt att få det jag ville iaf.
    sålänge de "sjuka" fantasier du skulle kunna tänka dig att förverkliga är inom lagens gränser är det väl inget fel med det heller.
Svar på tråden Våldtäktsfantasier