Jag gick även med i en annan liknande tråd men kom fram till att jag var rejält mycket äldre än alla andra i den, dom flesta vr knappt 20 år...
Håller med om att man ibland funderar på om folk verkligen tänkt igenom allt innan dom skaffar barn, men och andra sidan vet man att man vill ha barn så varför inte, själv har man kanske tänkt för mycket på att ordna allt med utbildningar , karriär och ekonomi först, men och andra sidan så har egentligen min "klocka" börjat ticka på senaste 2 åren, har inte ens varit säker på att jag ville ha barn före det...
Har också en bror som för ett år sen fick sitt tredje barn, äldsta sonen är 10 år redan, så jag har " haft barn" mer eller mindre hela tiden sen dess, eftersom dom gärna vill vara hos sin faster
Men nu är jag sen en tid sambo igen och har kommit fram till att jag kommit så långt jag vill med karriären, ekonomin iskick, har hus och inga stora skulder, känns som jag kan satsa fullt ut i familj nu...
Hade även börjat fundera på insemination då jag var singel en tid emellan, är även möjligt här i finland i tammerfors och åbo så man är singel, så man beöver inte åka till danmark...