Vi över 30 som längtar efter första barnet
smärtan tar jag hellre än nålar, är skräckslagen för dom, skulle nog snarare ha svimmat av nålen istället...
Är ju bra vi är olika isåfall...
smärtan tar jag hellre än nålar, är skräckslagen för dom, skulle nog snarare ha svimmat av nålen istället...
Är ju bra vi är olika isåfall...
Börjar med vintersemestern nu från imorgon, har verkligen väntat på denna vintersemester... Snön börjar ha försvunnit så man kan pyssla med massor i trädgården... Har också funderat på att ta en resa nånstans i slutet av nästa vecka...
Synd bara att mensen troligen är på kommande så det inte blir så mycket mysande nästa vecka...
hur lyckas ni annars att citera flera inlägg i samma kommentar, fick bara in ett i min senaste kommentar och blev tvungen att kopiera in den andra av marsflickans inlägg för att svara...???
Glad påsk på er alla
Sen Kekke så tror jag inte riktigt på detdär finska graviditetstestet...
Grattis till er som plussat...
Marsflickan, du skrev nåt om att det står nåt om att inte gravida bör använda Clarityn på grund av att det inte är testat... Enligt min läkare så är inte clarityn farligare än andra, är som sagt bara att just det märket inte är testat även om andra motsvarande med samma innehållsförteckning är testade... Jag kommer att fortsätta med clarityn om jag behöver ifall jag blir gravid i samförstånd med min läkare eftersom jag allergisk mot en del av "utfyllnadsämnena" som finns i medecinerna men har inga problem med t.ex clarityn...