L Maria skrev 2010-12-21 22:33:26 följande:
En som inte är miljönisse här, utan personalvetare - jobbar dock på ett företag som har lite med avlopp att göra...bland annat...
Har alla koll på hur era tappar känns? Jag har inte ens gett mig in och provat känna efter...
Blir lite nyfiken på den där boken - men eftersom vi inte berättat för någon att vi försöker känns det sådär att ha den stående nånstans...

Får väl gömma den, tillsammans med termometer och tempkurvan, under madrassen!
Här hade det kommit sjukt mycket snö inatt, fick skotta mig ut till brevlådan och hämta tidningen och sen skotta uppfarten innan jag körde ut bilen - tack och lov för garage dock! Just nu ligger det ca 3 dm snö ute, superfint - och skönt att man slipper köra mer (jobbar 5 mil bort), nu är jag julledig!!
Jag har ingen aning om hur min tapp känns och planerar inte att undersöka saken. Är inte så känslig annars, men att gräva efter den känns inte så spännande tycker jag... men det är bara min känsla
Jag gifte mig också i somras, ett litet och borgerligt bröllop, så tackkorten kom ut snabbt. Trots att det inte var så många som skickades ut så valde vi att göra allt på nätet, vi skrev sen personliga kommentarer till alla. Även om det var ett litet bröllop så tar ju allt längre tid än vad man från början tror, från inbjudningar till tackkort.
BIM imorgon och i alla fall ingen mens nu på morgonen. Sprang upp ur sängen imorse och in på toaletten, för att lyckligt pusta ut när jag såg att inget kommit. Vad knäpp man är!
Jag kommer att vara hemma hela julen, så något hinner jag noh kika in här och hoppas på att få se lite plus!
Önskar er alla en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!