mallanis skrev 2011-01-03 16:34:31 följande:
Hej tråden idag har vi varit på RUL!
Fick 2 BM en nyutbildad och så satt ytterligare en BM med. Jag träffade henne(hon som satt med) vid mitt första missfall och hon var verkligen världens finaste mot mig då! Kändes så skönt att se henne igen under andra omständigheter =) Bebis mådde fint men är en riktig vilde ( hahha inte hade jag förväntat mig något annat iof )Svårt att få bilder och svårt att mäta Men blev "tillbaka flyttad" Enligt mina och FL ´s beräkningar BF 5-6 juni enligt BM 3 juni men nytt BF datum är nu 7 juni!!!
Är glad men verkligen helt mentalt slut, de första 10 min fattade jag inte att det var min bebis där på skärmen! Kämpa på tjejer snart trillar plussen in och bebisarna ut!!!
Pingla förstår dina känslor inför 17 åringen- Jag måste verkligen säga att jag INTE avundas henne. Tänk tjejer om vi hade fått barn när vi var 17..... (jag hade för min del nog fattat ett annat beslut! i den situationen) så annorlunda livet hade varit! Hade vi ens träffat de godingar till män vi har idag som vi försöker göra barn med?
.... aldrig bott där jag bor och inte jobbat med det jag gör...men framför allt inte träffat min make?
Vad härligt

Njut nu av att vara gravid, det är du värd!!!
Kaprifolen skrev 2011-01-03 19:03:08 följande:
och så dansade the lady in red in hemma hos mig...5 dagar försent ca. Man bara undrar varför blir man oregelbunden just när man vill bli gravid?? Gillar kroppen att spela en spratt eller...

Näe, vilket skit rent ut sagt!!! Bara att försöka att ta nya tag
Vad skönt att höra att det inte bara är jag som får sneflipp ibland. Komiskt att vi var flera som tänkte likadant just igår

Det går väl som sagt upp och ner beroende på dagsform. Får väl se det som en mognadsgrej
Pingla - förstår helt klart reaktionen. Trösta dig med att du är vuxnare och har bättre förutsättningar idag än en 17-åring, gäller kanske inte alla, men de flesta. Jag undervisar 17-åringar och jag kan säga att 99% av dem är inte redo för att ta hand om ett barn, varken mentalt eller ekonomiskt, de kan ju knappt ta hand om sig själva snälla nån. Håller med som någon skrev, var sak har sin tid.
Med tanke på inlägget jag hade igår tror jag knappast att jag behöver skriva igen att jag skriver under på att jag tänker för mycket, tror det framgått mer än väl... hmmm. Igår sa mannen att han börjar bli rädd för hur mycket jag analyserar. Välkommen till klubben sa jag, då är vi två som börjar bli skrämda av mitt analyserande! Men, men, tack vare tråden vet jag att jag inte är ensam om det, skönt