Vi över 30 som längtar efter första barnet
simtim: GRATTIS som tusan! vad häääärligt!
NICU och Klyona, välkomnna!
simtim: GRATTIS som tusan! vad häääärligt!
NICU och Klyona, välkomnna!
Nu är jag helt skakig... jag har fasiken PLUSSAT!!!!!!
Har gått här och väntat på mensen och allt har känts precis som det alltid gör innan jag ska ha den men så idag kom jag på att jag kanske borde testa eftersom bröstvårtorna helt plötsligt började göra ont...
Nu är det bara att hoppas att plusset håller i sig!
Tack!
Ja jag såg till att dra in extra mkt luft just vid Cekes inlägg, allt för att bli smittad och det gick ju vägen
BIM Vi som längtar...
April 
Maj 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
Ja jag tänker att jag tänker glädjas över det här plusset fullt ut.... blir det ngt knas blir det det oavsett om jag lagt in in mig på listan eller inte
Nu lär jag testa varje morgon till min test är slut... typ 7 dagar för att se att plusset består.
Jag tittar in här ett par gånger varje dag för att smitta ner er andra med gravidbassilusker! Som vanligt är tråden superaktiv så det är svårt att hänga med
Glad påsk på er alla härliga, modiga, tålmodiga och goa tjejer (och keke så klart)! Ha en riktigt härlig helg nu!
Polarlantis: Oj vilken tuff upplevelse! Jag skickar massor av styrkekramar till er!
Jag var på gynakuten igår för jag hade så galet ont i magen under några timmar...men det visade sig vara förstoppning
Läkaren gjorde ett ultraljud och såg en 1 cm stor hinnsäck men sa att det var för tidigt för att man ska kunna se ett embryo i säcken. Han satte mig till v 4+5. Och även om han försäkrade att det är helt normalt att man inte ser mer än hinnsäcken nu så har jag ju börjat noja. Jag ska på inskrivning hos BM den 18 maj och ska då be henne se till att jag får ett till VUL. Tror inte dom gör VUL hos barnmorskan?
Jag fortsätter att hålla tummar och tår för er alla här i tråden!!!!
Daniela tack för info! Det vore ju klockrent eftersom jag bor rätt nära min bm-mottagning
Häääärligt med två plus sen jag kikade in senast! Rätta takter!
Ceke: Har du länk till den tråden mallanis skapade när hon blev gravid? Hänger du där? Jag finns i en tråd för oss som ska få i dec (om allt går vägen) men jag saknar ju alla från den här tråden som fått sina plus.
Trevlig valborgshelg på er finafina trådvänner!!!
Ceke: Jag skyller min förvirring på tröttheten som blir alltmer närvarande
Tack för hänvisningen
En stor sol-och-sommar-kram till alla i tråden! Jag följer er varje dag och håller mina tummar för att plussen ska rassla till i tråden.
Jag är i v 10+4 i dag... tiden går fort men ändå långsamt. För oss tog det 9 månader innan plusset kom så njut nu av sommaren och sexa loss järnett så kommer det säkert ge resultat när ni minst anar det. Så blev det för mig.
STORT grattis Millan!!!! Vad roligt.
Håller tummar och tår för alla som närmar sig ÄL eller BIM!
KRAM till dig Polarlantis, nu är det över och nu ska du vila och låta kroppen läka och ladda om. Ta hand om dig!
Jag kikar alltid in här och läser hur det går för er. Kämpa på och ett tu tre så händer det. På ett eller annat sätt.
KRAM till er alla!