Vi över 30 som längtar efter första barnet
Håller tummarna att det blir många fler pluss här nu! Verkar ju lovande med alla som passerat BIM. 
Håller tummarna att det blir många fler pluss här nu! Verkar ju lovande med alla som passerat BIM. 
Jättegrattis Saftochbulle! Härligt med sådan plussvåg här!
Sänder peppande kramar till er alla som kämpar! Jag hoppas verkligen ni får era efterlängtade pluss snart! Det är kämpigt och lätt att ge upp emellanåt, jag vet själv hur det känns efter lång tids kämpande, men ge inte upp!
Hoppas jag kan sprida lite gravidbaciller, men själv känner jag mig tyvärr inte gravid direkt. Gick in i v 7 igår (v 6+1 idag) och har fortfarande inga direkta symptom. Är livrädd för MA som sist.
Vi får tänka positivt och hoppas på mer pluss härinne och jag håller tummarna att pyret i mig lever och mår bra. Kram på er!
Styrkekram till dig Polarlantis och alla andra som känner sig deppiga avseende bebisverkstaden. Håller tummarna att turen vänder för er! Stor kram!
Varma kramar till dig Polarlantis. Vet hur det känns med MA. Känns som världen håller på att gå under, men ger man sig själv tid att sörja så återkommer hoppet igen och viljan att försöka på nytt. Du kan ju bli gravid på naturlig väg så det är ju bra. Hoppas ni lyckas snart igen!
Jättegrattis Marsflickan! Kämpandet ger resultat!
Grattis till dig Millan också för att UL-et gick bra. Måste vara härligt. Önskar jag får samma positiva upplevelse 4 juli när vi ska göra vårt.
Många pepp-kramar till er som kämpar vidare. Till slut kommer ni också lyckas på ett eller annat sätt. Ge inte upp även om allt ibland känns helt hopplöst. Försöker sprida lite grav.baciller också så ni också får era plus snart.