• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Grattis Sanna77!!! tack för kalender infon....

• Gris78
    MariaF79 - 84!!! fy fan vilken lyx och som kekke nämt tidigare vilket lammkött till snubbe. Om man hittar sin väg hit får vi nog börja med sensur och kodord eller nåt....

Ceke- bli inte alltför generös med checkarna nu, snubbar ska hållas kort men med morot! :)

EGO- Sedan senaste försöket så tror jag mer och mer på att köra dagen innan äl... - Köpte g-test och testade tom eftersom det inte verkade hända något.  Lustigt nog så såg jag en början till ett plus som sedan försvann tyvärr.
    Det är jag som bestämmer tillfälle denna omgång och jag hoppas attt resultat blir bättre än när snubben min bestämmer....

Nu är det dax att åka till gymet!! :)

Grattis Ernila!!!  

• Gris78
    Kekke skrev 2011-01-07 15:54:42 följande:
    Gris: nu är det som så att det är inte vi killar som ska hållas kort.. finns faktiskt en låt om det,,

" target="_blank">

bara så ni vet..   ;)
    Hahahahahha fy dig!!  "hur man gör för att få kvinna tyst och still" - man behöver ju inte var professor för det Kekke!! Ni snubbar behöver bara göra som vi kvinnor säger så blir det frid och fröjd, vi vet ju bäst! 

• Gris78
    annvian skrev 2011-01-07 17:19:09 följande:
    Är det någon som tempar här inne? Ni som vet om det är någon, snälla - skriv vem så kan jag kolla inlägg från den/dem och se hur de har gjort...

Tack!
    Mellanis är temp experten!! - kan kolla med henne oxå...:)
  • Gris78
    MariaF79 - jag undrar precis som Essalady, vad står siffran inom parantes för?? Jag vill oxå vara med och beställa bebis för det är tamme fan magar och grav annonseringar överallt....Senast på nyårsafton var den en grav jag var tvungen att skåla och gratulera till!!! 

Kekke - den där listan har lite för mycket sanning på lite för många punkter. Det konstiga är att med tanke på att det är rätt många män som läst den listan är att kommunikationen mellan man och kvinna fortfarande havererar rätt ofta ändå.  

Essalady - snart är det hög tid för mys!! :) - jag har bestämt att vi ska plussa samtidigt....- vi har ju så mycket annat gemensamt så varför inte plussandet oxå : ) 
  • Gris78
    Kekke skrev 2011-01-07 20:06:51 följande:
    Gris: klart vi gör som ni vill.. men det är juh en väldigt bra och enkel anledning till det..
    det är för att jag älskar ceke så otroligt mkt och jag vill bara att hon ska ha det så bra som möjligt..
    därför kliver man upp nån timme innan ceke varje lördag och bakar bröd..
    sen väcker jag henne 09,55 o säger att frukosten är klar.. så äter vi nybakt bröd o lyssnar på melodikrysset..
    hur mysigt som helst..
    Så otroligt mysigt och trevligt :)  - himla synd att min snubbe inte bakar....
    Det kan inte bli bättre än hembakat.  Fruktansvärt romantiskt sagt oxå, så orättvist mot en annan
  • Gris78

Kekke -  vi gillar lite xtra krydda i den här tråden det är därför den är så bra. :)

Essalady -  känns som att vi tar med februari oxå....som en backup månad. Min gris börjar sitt nya jobb på måndag så jag är ev i underläge tack vare det. :)

Saftis - gillar ditt alias,  genomtänkt och lagom snuskigt :) 

• Gris78

Millan- *asg* du åt upp ditt barn... - är du helt säker på att du ska ha barn? :) vet ditt lamm om din kannibaliska tendenser??? Hoppas verkligen att du får en människa nästa gång du föder och hittar en säng i tid.

• Gris78
    Essalady - jo äl tider är väldigt närstående enl min kalender så är det äl på tisdag. Mensen började den 29:e....
    Hoppas att mannen min känner för lite mys ikväll och morgon får vi hoppas!

Hur ligger det till för din del?? :)

Ceke - har du testat ännu? Vilken dag har du planerat om det inte blir idag???

Jag har åkt skridskor idag för första gången på väldigt länge.....säker 20 år.  Det gick rätt bra faktiskt.
    Känner inte för att jobba imorgon skulle vilja ha en dag till men det vill man väl såhär dax imorgon med antar jag. 

Saftis - hoppas verkligen att tanten är på en jorden runt resa det närmaste 9 månaderna,  :)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet