• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

kaprifolen:Tack!! :)
    ja precis missfall.. det var väldigt tidigt som tur var. Fattade inte förens efteråt att det var missfall.

Tänkte berätta för mina föräldrar på min fars födelsedag nästa vecka. Är vad jag antar är i slutet på vecka 5... Hopps verkligen att jag inte är ute för tidigt.

Saftis: hjärtljud?! - å jag vill oxå höra, jag testa om det går att banda med tfn när det blir min tur. Hoppas hoppas

• Gris78

Jag förstod det långt efter. Första gången hade inte en aning tyckte det var lite konstigt när det kom en lite klump helt plötsligt. Andra var i slutet på 2008, ett år senare läste jag om just klumpen på någon sida. Så känslomässig har jag haft tur i min okunskap.. :) - jag försöker ha en positiv inställning... Hur går det för dig kaprifolis??

• Gris78

Saftis: en mindre trevlig fråga kanske men har du några en haft ngn brun flytning under de ggr som du varit gravid?

Tror jag hade en imorse inte helt säker....

• Gris78

Teatime: Tack och lycka till med levaxinet.

Grisen väldigt söt, den är nog en av de bättre bilderna jag hittat eller jag å jag det var min sambo som mailade den till mig.

• Gris78

Finns det någon som hört talas om bruna flytningar under äl? - normalt när man är gravid? Ljusbrunrosa oxå vanligt eller?

Känns som att man e redo att lägga in sig på mentalsjukhus eller dyl med all denna oro.

Man kanske ska sluta titta så noga varje gång man e på damernas. Man e ju där nästan hela tiden nuförtiden.. :)

• Gris78

Jojjo55: lol haha stackars du förstår att du e trött på det mesta just nu. Gud så kul ditt sista stycke där blev på ngn konstig vänster.

Pepp vännen!! - känner nästan likadant fast jag e gravid och helt sjuk och förtvivlat orolig hela tiden. Sitter och googlar på allt och synar varje toa besök. Jobbar inte kommunalt heller.

• Gris78

mumwannabe - min värk eller ömhet i brösten varierar känner av den mest om nätterna eller om sambo "slår i".

Ego: ska på inskrivning den 16:e och det retar mig att jag inte kommer att få bekräftat att allt e ok, att det är ngn hemma.

• Gris78

Saftis- funderat lite och tar nog tillbax mitt tidigare uttalande lite, de är lite ömma mer eller mindre hela tiden men jag måste känna efter...Har haft mer besvär med illamåendet.

Trodde att de skulle kännas mer som de brukar göra inför kommande mens. Man kände av dem utan att ens peta.

• Gris78

Marsflickan80 o Saftis - hahaha lol tack tack!! Jag har inte annonserat mitt plus direkt så det är lugnt. Än mindre lagt upp mig på listan.

Saftis jag ligger lite efter dig helt klart, längtar tills jag kommer till den lite säkrare sidan. Går in i v 10 nu i helgen så det tar sig.

M-flickan80- trevligt att du verkar ha samma bröst upplevelse som jag, det lugnar... man undrar ibland. Vart i grav världen e du?

• Gris78

Hej Saftis o alla andra.

Ledsen att jag varit borta länge men missfall får en sån effekt. Det var ett tag sedan, skiftet feb/mars. 10+4

Återkommer

Hur går det för dig Saftis?

• Gris78

Millan: nej du har inte missat, har inte sagt ngt om det här förens nu..

Tack, hoppas att det går bättre för dig.

• Gris78

Tja brudar, här är det fullt ös framåt trevligt att se och höra. Grattis till alla er som plussat.

Jag plussade i måndags denna vecka. Just nu känns det inte som någon långvarig lycka tyvärr. Är det ngn av er som vet i vilken eller vilka veckor nidis brukar vara? Kan den komma i brun form?? Ursäkta detaljerna

• Gris78

Råttentottan: Tack! Och tack för snabbt svar och bra svar, känner mig lite lugnare nu.
    Har haft 2 mf på raken nu så jag vill väldigt gärna tillhör statistiken där man inte får ett 3de missfall..

Hur går det för dig? - har inte läste igenom de senaste 50-100 sidorna ännu. :)

Jättetack för ditt svar!!

Saftis? - hallå e du där??

• Gris78

Millan - gu vad najs med sommarstuga... - att inte vara tvungen att göra ngt är riktigt skönt. Hoppas verkligen att det går din väg denna gång. Shit vad man kan se med dagens teknik, helt galet. Att vara gravid med allt vad det innebär känns ju nästan lite förlegat i jämförelse. :)

Grattis till er som plussat!! :)

Har en liten fråga till er alla, ni e bättre bm. Man får vettigare svar av er än hos dem tycker jag.

Flytningar!?- de kommer ju av sig självt i diverse färger.. - är det fortfarande en flytning om de kommer vid påtryckningar? hoppas att ni är med på vad jag menar med påtryckningar annars så får ta det mer i detalj. :)

• Gris78

Grattis Millan till plusset!! :)
    Saftis: som alla andra sagt, håller alla tummarna för din skull. Stort grattis till lilla tjejen...

• Gris78

Grattis Anwen!! - Jojjo.... hoppas ni hittar en lösning snart. Jobbigt med allt strul.

• Gris78

Saft m bulle, - här är allt väl, går in i vecka 41 nu och hoppas på att hon snart känner för att komma. Samtidigt så är det bra om det dröjer lite så att jag hinner med lite mer på min profylaxkurs online..

Hur är det med er? :)

• Gris78

Saft m Bulle- nej det är nr 1 för mig... Att ha lite tips på hur man slappnar av känns som ett bra hjälpmedel. Enl ultraljudet som gjordes för tusen år sedan så jaa det ska vara en liten tjej.... som inte vill fixera sig... :/ Eller träffa cool mamma i stora vida världen. :)

Hur gammal e M nu? - en tjej eller??

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet