Vi över 30 som längtar efter första barnet
Polarlantis skrev 2011-01-11 10:40:42 följande:
Tja vem vet vad som händer men något är det iaf! Ska bli spännande att testa imorgon bitti. Smart val att vänta för jag är hemma och jobbar imorgon...vad testet än visar är det ju skönt! Värk som innan och enorma humörsvängningar har jag fått nu...oroväckande om det är pms...har aldrig varit så drabbad men nu är det berg-och-dagbana! Något fel på lukten är det också...sambon luktade stekta kantareller när jag pussade honom, igår, hahaha! Nu får det allt HÄNDA något så det här slutar iaf!
Känner ni er också lite lätt irriterade under ÄL? (ja, om det nu är det jag har då...hmmm..) Alltså, nerverna ligger på utsidan och hej vad jag var lättirriterad igår! Hur lätt är det att mys på då om man bara frasar av ilska hela tiden och allt är fel avd den stackars sambon än gör?! PUST! Och sedan följde så klart långa förbannelser på sig själv för att man kanske missar ÄL nu för att man är så irriterad! SUCK! Nya tag idag...och test imorgon...ush...går ju runt och hoppas lite nu...inte bra...
Det där känner man igen. Pressen att ha sex när man har ÄL och så går man och irriterar sig över att lusten är som bortblåst men man MÅSTE ju ändå ha sex och hur stor lust har man när man är irriterad och stressad?