Saftis: Jag håller tummarna inför den 8e! Min syster är 41 och ska snart ha sitt första barn, så du är inte för gammal!
Essalady: Jo, det är jätteskönt att slippa sötsuget. Jag gillar också att vara ute och springa, men när det är så här halt så tränar jag pass på gymmet istället. Sen klättrar vi och på helgen försöker vi vara ute och åka skridskor eller skidor. Så det blir rätt allsidig träning.
Ego: Det här med att flytta från huset är något som jag inte tänker lika mycket på längre. Men första året vi bodde här tänkte jag på det jämt. Fick ångestkänslor när jag tänkte på allt som behövde göras. Jag är egentligen ingen husmänniska utan gillar bättre att lägga tid på träning och umgås med vänner än att renovera hus. Men nu har vi gjort en del av de viktigaste sakerna och att vissa rum är fula och inte omtapetserade på 20 år kan jag leva med. Har gjort en lista där vi prioriterat de viktigaste sakerna och bedömt när det behöver göras, efter det kändes det bättre. Ibland funderar jag över hur man ska hinna med att ha barn och hus. Men känner vi så här när vi får barn så kan vi ju alltid flytta. Huset är inte svårsålt, ett bra läge och vi har ju gjort en massa förbättringar!
Maria: Njut av din graviditet, skulle något gå fel framöver så hjälps du ju inte av att oroa dig nu! För de flesta går det ju faktiskt bra, tänk på det!
Nu är Stockholmsveckan avslutad, fick positivt ÄL-test igår. Vi mös imorse och har gjort det varannan dag den här veckan. Hoppas det tar sig, nu är det bara att börja ruva!
Millan