• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Vad är reflexologi? Har aldrig hört talas om det förr... Kanske nåt man ska prova :)

• Gris78

Frk svår- du borde väl tidsmässigt sett kunna testa tidigare? den 14e, bim dag borde det vara för din del då

• Gris78

Essalady- vet om inte faktiskt, det blev inget mys dagen innan äldagen som jag planerade. Samma dag däremot.... Vi får hoppas att det räcker, sket i stickorna denna gång. Lite mensvärk och smått ömmande bröst lite mer i det ena än det andra.. ömmandet var innan äl och värken kom i samband med äl och verkar vara här
    för att stanna.

Hur känns det för del? homerum? :)

En liten fråga, sekretet det pratas om, tror alla att äl sker samtidigt?

• Gris78

Polaris- samtidigt som äl sker menar jag.
    jag tror först smet sen mens och sen äl....

• Gris78

Essalady- JAAAAA som faaaan rent ut sagt! Du har ju världs chans....

Det var någon annan här som oxå hade en situation där det fanns möjlighet att utnyttja läget - togs den? någon som känner igen det av er som varit med i tråden från början...

• Gris78

Essalady- Hmm jag tror mer på den 13 eller 14e... Så du tempar oxå det var som f.. :)

Intressant att alla tror olika!

Ego - har upptäckt att jag inte är lika hungrig som vanligt utan blir mätt och lätt illamående ganska snart. Hade äl den 12e tror jag så det kan väl knappast vara något symtom eller hur?

Trevlig helg alla godingar

• Gris78

Ceke - träningsvärk e toppen! Muskler är himla snyggt.... Särskilt på män så lurar med kekke oxå. :)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet