Polarlantis skrev 2011-08-18 09:05:04 följande:
Hurra för er säger jag bara! Här är nämligen en till som blir obsessed över kronprinsessan och hennes kommande mage! Precis i samma veva som vi fick veta om vårat MA började det spekuleras i tidningarna om att hon nog var gravid,.,.men det var hon kanske också och hon kanske också har fått gå igenom massa skit? Men hur bra känns det att "tävla" med henne liksom? IDIOTIDKT tänkt, jga vet...men det känns lite så,.,..
Nu har iaf mensen kommit...eller ja, iaf något åt det hållet så det känns bra. Mensvärk som tusan och frotfarande metallsmak i munnen men nu ska väl det försvinna hoppas jag. Nu ska här laddas inför ÄL!!! Dags att beställa hem tester, så mycket för att "ta det när det kommer", bah! Måste tillbaka till att ha koll känner jag.
Precis mina tankar som du sätter text till !!! Jag tänker och känner precis likadant!
Plus att jag idag fick mensen igen

!! Enda trösten är ju att den går som en klocka. Men samtidigt kan jag ju då tycka att det inte borde vara så svårt att pricka det där ägget så mycket som man ändå ligger i de dagarna.
Minutrarna innan jag kom hem och gick på toa för att upptäcka skiten så ser jag hur J-LA lycklig Vickan är! Jag blir förbannad och bitter, ledsen och besviken men i ärlighetens namn så är det mest för att det inte fungerar för oss och inte för att just de eller ni andra här inne som har plussat! Jag är ju ändå någonstans glad för deras och er skull oxå!
Mumwannabe79 skrev 2011-08-18 17:41:12 följande:
Hej på er!
Jag och min man har äntligen fått tid för utredning (försökte redan i våras att få hjälp då jag har endometrios men vi var tvungna att försöka ett år som alla andra) 6/9 ska vi på första besöket!
Vad skönt att det är på gång!
Kattflickan skrev 2011-08-18 18:21:37 följande:
Känner mig ledsen som tusan. Varför måste vi ha ett så ovanligt fel? Just nu önskar jag verkligen att jag vore normal.
Men genetikern lät ändå positiv till att vi skulle kunna få ett friskt barn. Nu ska vi fundera över om vi vågar fortsätta på egen hand eller om vi ska be läkaren om hon kan skicka en remiss till stockholm om ivf pdg. Det lät inte på läkaren som om det vore omöjligt för oss att få göra det. Men det får vi väl se. Annars finns ju alternativet att åka utomlands och göra det.
Millan
Jag lider med er.... När man läser om dig/er och eran kamp så blir jag tårögd. Världen är inte rättvis och livet är en berg-och dalbana. Ibland är dessa j-kla dalar så djupa bara.
Men människan är ju lyckligtvis funtad och berikad med ett hopp om bättre tider som för en framåt.
Jag tror på er och att ni oxå ska få stråla som Vickan och Daniel!