ifyouweremine skrev 2011-01-21 14:15:42 följande:
Pingla - Jo dieten går fint. Invägning imorgon efter tre veckors diet, ska bli spännande. Förra veckan gick jag ner mer än ett kilo, hoppas på nåt liknande nu, men vet ju samtidigt att jag är på veckan före mens så kroppen kanske samlar på sig vätska. Jag har också problem med att hålla vikten vanligtvis, eller snarare min kropp vill gärna ligga på en viss nivå som är lite högre än jag vill. Den går sällan över den nivån, men den kämpar emot när jag ska försöka gå ner. Har provat flera dieter och mycket träning etc, men LCHF är det enda som varit riktigt effektivt för min del. Det kan ju vara värt att prova några veckor och se hur det känns? Alla trivs ju inte med den och olika kroppar svarar olika bra, men för mig funkar det bra som sagt.
Mallanis - Ja kurvan var annorlunda mot vad den brukar i alla fall. Större avstånd mellan låg och hög temp och sån där dip har jag aldrig haft förut heller. Men å andra sidan känner jag mig inte det minsta gravid över huvudtaget så det kan säkert bero på min LCHF-diet att det diffar nu. Hur går det för dig? Du måste nästan ha passerat halvvägs nu?
Ernlia - Åh hoppas att tiden går snabbt fram till onsdag då så du får svar på dina frågor. Hoppas och tror att det kommer vara som det ska den här gången. Om det mot förmodan inte är det så verkar du ju i alla fall ha lätt för att bli gravid. :)
Jag skriver det igen essalady SPÄNNANDE!!!

jag hade ju en sån där fin dip för 21 veckor sedan ;)
Irmelie- Förstår att det blir super drygt när man måste vänta så länge mellan försöken =/ kämpa på snart kommer det nog ett fint + igen! Som stannar!!!!!
Bullen- ja kuddtricket kanske inte skadar men man känner sig ju lite fånig..... börja cykla med benen också så ser man ännu fånigare ut men får lite träning på köpet ;)
Ego- Jo jag är i vecka 21!!!! helt galet =) Nu är allt bra men har ju varit inne på förlosssning (falsk alarm och lång historia) för en vecka sedan. Fick då lyssna på en OOOOO så levande bebis men också OOOO så stressad. Puls på 160, men glad för att vi fick lyssna på bläckfisken (som BM kallade den) och nu tänker jag inte sätta min fot på förlossningen förrän i juni och tänker inte heller oroa mig för bebisen där inne!
Tänker på er brudar och kan liksom inte låta bli att skriva lite då och då ;)