Vi över 30 som längtar efter första barnet
Kaprifolen - jag använder billigatesters stickor och de är just billiga och bra också tycker jag. Jag har fått bra tydliga utslag då jag använt dem, har i och för sig inte använt några andra...
Kaprifolen - jag använder billigatesters stickor och de är just billiga och bra också tycker jag. Jag har fått bra tydliga utslag då jag använt dem, har i och för sig inte använt några andra...
Ego - här borde vi vara i full fart med att jobba på bebis, men mannen har ju varit krasslig och är inte den piggaste just nu och jag har noll och då menar jag NOLL sexsug, så vet inte hur vi ska få till detta... Tröstar mig med att om det ska skita sig någon månad så är det just denna, ja ni vet, decemberbarnsdiskussionen som vi haft ett par gånger
Har varit och är ledig denna vecka och när ledighet infinner sig så brukar jag bli mer sugen, p g a att man inte är så trött och stressad, men icke. Jaja, man får väl ta det för vad det är och se det som att kroppen kanske inte vill ha sex på beställning denna månad, men man blir ju lite orolig när man inte känner lust...
TIPS! Var precis inne på billigatester.se och beställde fler ÄL-stickor och gör man det nu så får man ett gratis gravtest också
En fråga: Jag äter penicillin just nu och ska göra det i över en vecka till. Vet ni om detta kan påverkar ÄL-testet åt ngt håll? Har inte kunnat hitta eller få svar på det, varke på nätet eller på förpackningen.
Och en fråga till: Tog precis ett ÄL-test och fick då svagt utslag på teststrecket, jag kan ha det i några dagar innan jag får ett starkare streck än kontrollstrecket. Kan detta innebära att jag har ÄL på g och att den kan vara tidigare? Det är ju när det starka strecket kommer, som egentligen indikerar att jag ska ha ÄL om 24-48 timmar. Kom bara att tänka på detta då vi tidigare i tråden pratat om att vi 30 plusare kan ha ÄL tidigare än vad ÄL-stickan påvisar. Tidigare månader har jag haft starkt utslag på den dagen jag ska ha ÄL (enl mina egna cykeluträkningar) och dagen efter är det helt borta, men som sagt några dagar innan det starka strecket har jag alltid svaga streck... enligt instruktionerna för testet innebär ju de svagar strecken att testet är negativt...
Kaprifolen - tyvärr har jag ingen aning om hur känsliga de är...
Irmelie - usch vad jobbigt, ber om ursäkt för att jag varit en av dem som pratat om att pausa
förstår att det är jättejobbigt att inte veta om man har ÄL överhuvudtaget, sorry. Kram.