Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ego- åhhh vad det är seeeegt fram till BIM.... segare än vanligt!
mellanis: det är fasiken inte lång tid kvar tills du kan testa nu! Har du kvar molvärken? Några andra symptom?
Nu du Mallanis närmar det sig BIM för dig! Tummen fortsätter att hållas!!!
Min mens är nu över och jag börjar fästa blicken mot ÄL
Välkomna alla nya! Här är ni hjärtligt välkomna!
MD77: Menar du att du har fått mens eller att du bara inte har fått ngt plus på test än? Jag släpper inte mina tummar som hålls för dig förrän jag vet
grattis irmelie!!!!
Jag började faktiskt med verkstad med mitt ex när jag var 27, men så tog det slut av vissa aneldningar så jag träffade min nya jätte tätt inpå och han bodde i ett annat land så jag flyttade dit och nu flyttade vi tillbaka till sverige för att bilda "riktig" familj. Så hann man bli 31 år på kuppen, och nu får det vara nog med dessa vin och myskvällar. Haha, vi är rikitga gormeer, det kommer jag sakna. Myskvällar kommer man ju ha, men inte dom dör där man sitter uppe o dricker vin och pratar till kl 02:00
Här åker man till landet över helgen och hallegosingen vilket röj det har varit i tråden! vad kul!
jag ska läsa ikapp nu
I vilken vecka görs KUB testet? Ber man om det eller tillfrågas man (hrmf vi som är över 30 alltså haha)
Vet att det finns ngt som heter nup test också...får googla på det.
Oj här har det hänt grejer!
GRATTIS saftochbulle!!!
ernilla03: Jag tror stenhårt på att testet du tog är ett svagt plus. Vänta till i morgon och gör ett nytt test med morgonurin så ska du se att testet blir tydligare.
Pingla77. Skönt att kroppen din har reparerat sig efter det lilla ingreppet. Nu är det bara att köra på
KRAM till alla som känner sig deppiga. Det ÄR jobbigt när det inte tar sig. Men vi vi kämpar på, eller hur?
5 dagar kvar till BIM för mig... tur att veckan som kommer är proppad med roligheter så tiden går fort.