Pingla35 skrev 2010-12-12 21:44:36 följande:
Jaha, ännu en i kretsen som väntar barn......
Idag kändes det nästan som om hon ville undanhålla det från mig. Jag är den enda i det här gänget som ännu inte fått barn och hon nu, är inne på sin tredje...
Själv har jag såna humörsvängninger att jag själv blir rädd för dem. Troligtvis en otrolig PMS...
Eller frustration som bara måste ut någonstans. Stackars sambo!
Ni som skriver av er om allt möjligt. Både positivt och negativt, lättsamt eller jobbigt! Fortsätt med det! Jag blir glad (förstå mig rätt) när jag läser era tankar. För det får mig att känna mig normal.
Ringde i fredags till kvinnokliniken som jag skrev tidigare och frågade om de kunde "ta in mig för koll". Dels för cellprovstagning efterkoll men också för att kolla resten. Det lät inte helt omöjligt eftersom jag ändå skulle in. Vi får se om de säger samma sak efter juluppehållet.
Tant Röd!? Ännu har hon inte hittat mig, hehe..
Först grattis till er som plussat! :D
Pingla77: Känner igen mig sjukt mkt i din situation på jobbet att jag nästan undrar om vi jobbar på samma ställe! haha. Känner mig sjukt stressad och har såna humörsvängningar att jag ej kan kontrollera mig, tror jag är på väg in i väggen, känner mig helt slut!
Mensen lyser dessutom med sin frånvaro fortfarande... om de beror på stressen eller nåt annat vet jag inte, inget plus än iaf..
Min sambo har ingen förståelse alls för stressen på mitt jobb och över hur trött och slut jag känner mig. Vet ej vad jag ska ta mig till, blir galen snart tror jag. Man behöver ju nån att prata med och helst då sin sambo... Han vill hitta på både de ena å de andra jämt, men jag har noll ork å då tycker han jag e sur och gnällig...
Blir ju inte så peppad på sex heller, vill bara ha stöd ju :(