Kattflickan skrev 2011-04-01 23:18:27 följande:
Jezza80: Försök att inte oroa dig, jag vet att det är svårt, egentligen vill man se in i framtiden och veta att det kommer att funka att få barn, ovissheten är jättejobbig. Men vi är så många här nu som det har tagit lite tid för att bli gravida, så tänk att det är helt normalt och att du bara försökt 2 månader! Troligen spelar din medicinska bakgrund ingen roll, men om du är orolig kanske du kan prata med din läkare om mediciner du ätit och om anorexian?
Hej
Anorexin och en en hel del av medicinerna har jag snackat med läkare om.
Har ju spökat ett tag i skallen min...
Hon sa att visst, det
kunde ha påverkat men inget man kan säga nåt om utan utredning ju. Hon sa att jag skulle snacka med div. folk typ BM och de läkarna, vilket jag försökte oxå. Svaret blev att de inte kan ge mig svar och inte heller hjälp med att kolla det förräns ett års försök gått.
När jag frågade detta va jag i lång behandling, mådde kasst osv. Ville INTE skaffa barn eller försöka just då med tanke på mitt mående.
Detta va väl.. typ 4 år sen?
BM på cellprovtagningar o så har sagt att allt ser bra ut. Inte några förändringar heller.
Hade problem med cystor när jag gick in i anorexin men inte efter.
Ska till min smärtläkare om ett par veckor och ska fråga honom lite saker då... om Ardinex. Har försökt kolla i fass o sånt, men får inte svar på just det.
Ja, jag vet ju att jag nojar... Vi har ju inte försökt alls länge! Känner mig löjlig för det, men nojan finns ändå. 16 års intensivt barnlängtande som skjutits upp pga mitt eget förnuft. Och nu när man försöker så blir man ju rädd för allt.
Längtan kan göra en...galen haha
Kram
Ska softa ner mina grubblerier nu och försöka tänka på den stundande våren istället!