Nemi76 skrev 2011-06-27 10:10:05 följande:
Känns som att den här månaden kommer jag ta det hårdare än vanligt när mensen kommer

Innan har jag ju enna vetat att ÄL antagligen inte infunnit sig och att det mer är en "bonus" om det funkat ändå. Men nu har jag ju ätit Pergo, ÄL har kommit och det känns som att det kommer att bli ett hårdare slag när mensen väl kommer

Och svägerskans mage bara växer och växer och jag kan inte låta bli att fånstirra på den och vara massa avundsjuk varje gång jag ser henne. Jag som varit så glad över att jag inte varit bitter...men nu vette faan om jag inte börjar bli lite bitter och nedstämd ändå

Det där med att stirra på andras magar kan jag bara instämma i...fattar inte varför man gör det, varför inte titta på ngt annat, för det är ju ändå bara hemskt? USH! Massor med pepp till dig!!!
EGO: Äntligen näst intill neg på gravtestet, alltså extremt svagt så jag vågar nästan hoppas att den här resan är över nu...men har ont fortfarande så jag litar inte på det förens jag får prevresultat OCH neg på stickan. Ingen ÄL i sikte (borde varit idag), inga känningar förutom humöret som får diagnosen kort stubin...Vill så förtvivlat gärna bli gravid igen NU! SUCK! Men vi myser på och hoppas på ett under...eller något...