Millan - Ja, jag tycker också att de kunde ha förvarnat om att det kan vara svårt att få en tid, då hade jag nog inte blivit så förbannad. Men jag ska skicka ett mail om dagen nu och ringa för att se om de fått ngn återbudstid. De ska komma ihåg mitt namn efter den här resan, trust me

Håller med essa, skulle också ha kört på en dag till. Vad duktiga ni är som fick till det på morgonen
Marsflickan - Jag har ingen aning om hur de tänker, inte alls känns det som just nu. Bra att du gav dig på maken och att ni struntade i kådisen ;- ) Allt kommer nog igång ska du se. Håller tummarna!
Smiley - Det är spolningstiden som jag väntar på att få och hoppas hoppas hoppas att de får ett återbud, annars får jag vänta till nästa mens... Förstår dina känslor inför IVF, jag börjar också tänka så, men samtidigt får du tänka att ni kommer att få hjälp och till slut få en bebis, då behöver man i alla fall inte gå och tänka
om utan
när. Den tanken hjälper i alla fall mig. Kram!
DubbelA - Förstår precis hur du känner, det är ju det där som är det stora dilemmat, att kunna glädjas å andras vägnar. Ibland går det och ibland funkar det inte alls. Man måste tillåta sig att känna som du gör. Tyvärr tror jag inte att det finns ngn lösning på det hela, man klarar liksom bara av det på ngt konstigt sätt. Det är det som är bra med den här tråden, att man här får ösa ur sig och ventilera det man inte kan på andra ställen eller till andra personer. Pepp och stor kram till dig!
Kram till er alla, ni är helt fantastiskt bäst!!! Skulle nog inte klara mig, utan att helt bryta ihop, utan er!
TACK!!!