DubbelAA skrev 2011-05-04 19:53:28 följande:
Jojjo: Vi har inte börjat vår utredning än men om jag vore dig så skulle jag ringa o höra när ni kan tänkas få svar på spermaprovet. Så slipper du oroa dig tänker jag.
Ja det ska bli skönt att komma igång på tisdag o få träffa bm. Hoppas bara hon är bra men hon verkade ok när jag bokade tid med henne på telefon. Hur har ni haft det, har ni fått träffa nån bra?Kanske ska föreslå ett eget litet sexspel för sambon, jag gillar ju att pyssla så då kan jag göra riktigt fina kort o spelplan;)
Nja, bra och bra. Vi fick en läkarkontakt på fertilitetsenheten direkt, hon var väl okej, men lite...menlös. Tycker att många inom vården är så, lite för försiktiga och behandlar en som ett barn, sorry alla ni som jobbar inom vården. Det är väl olika hur man är som person, men jag tycker om rakhet och tydlighet, inget jälvla trams. Men de är väl som de är för att alla patienter är olika. BM som var med när spolningen av min äggledare gjordes, hon var däremot fantastisk, en sån som man klickade med och som var just, rak och tydlig. Tack och bock för sånt säger jag.
Har fått besked om att vi får besked på spermaprovet inom 3 veckor, via brev.
Hoppas det går bra för er!