Gris78 skrev 2011-07-11 14:19:07 följande:
Ceke- kul att pricken/lussebullen fortfarande är med.... -han kommer att bli en kul typ! :)
Kaprifolen- ja det är trevligt att tråden lever och några av oss "gamla" är kvar. Trevligt med nytt folk och nya erfarenheter...
Pinglan- härligt inlägg, gav mig ett skratt helt klart. Skönt att ni kunde garva åt allt missöde, ibland måste se det roligt i olyckliga omständigheterna.
Ego- själv är jag på swebus på väg hem från föräldrarnas landställe i Småland. Himla mysigt men kort tyvärr. Har mer semester i augusti. Självklart så verkar min äl- tid vara precis innan. Denna månad har jag redan berättat om hoppas på att sambo känner för en liten tur ikväll. Äl brukar vara senare än vad min kalender säger.... :)
Synd att Saftis e "borta" men jag förstår att det är tungt och att man behöver komma bort lite...
EGO: Inte borta inte... Har bara tagit lite paus, men kommer att vara här, var så säker. Jag har gråtit en vecka och mellan gråtattackerna försökt ringa till diverse instanser för utredning, men ingen vill veta av en (man slussas vidare hela tiden, ruskigt tungt).
Har varit en vecka på Öland och campat och ja... det var både bra och dåligt. Jag var inte så glad som jag brukar, men våra kompisar (som inget vet) var väldigt förstående och det var skönt att bara ha semester och göra andra saker.
Igår var jag på återbesök på gynakuten där jag fick ytterligare ett nummer som jag ringde och där fick jag ett till (slusselisluss, blir man trött eller blir man trött - sista numret fick min man ringa för jag var helt slut känslomässigt).
I eftermiddag ska jag till barnmorskan (till skillnad från de två tidigare missafllen bokade jag inte av mitt barnmorskebesök - behöver verkligen prata med henne om hur man handskas med alla slussnummer (om ni anar en viss bitterhet mellan raderna så har ni uppfattat HELT rätt)...
Jag tänker på er, tjejer, och jag är ruskigt glad att ni finns!
Kramar Saftochbulle