Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Jojjo: länge sedan vi hörde från dig... Hur mår du???

• Polarlantis
    Jojjo77 skrev 2013-09-22 15:08:34 följande:
    Hej alla! Har inte orkat titta in här. Inte så aktivt i tråden längre ser jag... Jag tar mig igenom en dag i taget. Jobbar med mig själv, för att hitta en balans. Intet nytt på barnfronten. Står i kö. Att stå i kö och vänta suger. Alltid. Spelar ingen roll om det är. För att köpa en tröja eller för att få ett ägg... Så är det. Hoppas ni alla mår bra.
    SKönt att höra från dig! Förstår att väntan är olidlig, ush! Hur lång tid måste man vänta, finns det ngn ungefärlig tidsgräns liksom? Håller tummarna för dig som en galning, alltd :) KRAM!
  • Polarlantis

Jojjo: Så härligt att du ser framtiden an med positivt sinne! Heja heja heja dig och hoppas nu att det är eran tur, för det är det BANNE MIG!!! Tokspännande! Inväntar rapporter! Hoppas en donator dyker upp snart!

Och japp, det här är en trevlig grupp :) 

• Polarlantis
    Jojjo77 skrev 2013-11-29 11:03:17 följande:
    Liten uppdatering. Sprayen har funkat, så jag är nedreglerad. Sprayar fortfarande, men äter nu också östrogentabl för att bygga upp mig. Snart dags för VUL för att kolla slemhinnor. Mår halvbra. Är lite nere och livet känns tungt, igen. Men, men, skam den som ger sig.

Alltid runt juletid som vi håller på med allt sånt här. Känns tufft. På julafton är det två år sen vårt missfall...

Trevlig helg till er alla!Tomte

Vad är det för tidsperiod vi pratar? Vilka är det olika stegen nu?
    Jobbigt att det känns tungt men inte konstigt med alla hromoner som far upp och ner! Verkligen tufft med årsdagen som kommer. Hoppas du får några besked som gör att det kan lätta lite!!! STOR KRAM!

• Polarlantis

Stor kram till dig Jojjo!!! Skönt att ni nu går in i en ny fas, en positiv väntan liksom. En ny sort, en ny möjlighet! Hoppas så att det snart dyker upp ngn som vill donera! Jag har själv funderat över att bli donator men så kom det visst lite barn i vägen men jag har inte lagt ner tanken. Ska forska i detta lite mer när jag är klar med barnalstrandet. Vore underbart att kunna hjälpa någon med något så stort med ändå "liten"insats...
    Härligt också att höra att ni hittat ett sätt att leva, att ändå lyckas njuta och vara mitt i allt. Och att hitta sig själv är aldrig fel :)

• Polarlantis
    Jojjo77 skrev 2014-01-28 14:08:26 följande:
    Uppdatering med positiv touch Vi har en donator på g. Nu närmar det sig. Snart kan det hända. Mörker blir till ljus och jag känner att jag kan andas igen
    WIII!!! Jösses vad spännade!!! Håller tummarna som en galning här nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hjärta
  • Polarlantis

Ojoj så spännande! Förstår att det inte är lätt att varken inte tänka på det hela eller att försöka vara positiv. Så mycket pepp till dig, tänker på dig! KRAM!!!

• Polarlantis

Så många tummar, tår och tassar jag kan hitta här hemma hålls nu för dig!!! Närmare bestämt...28 st Kram!!!

• Polarlantis

Hur går det för dig jojjo?! Hur mår du? Vad är nästa steg? Håller timmarba som alltid och skickar tankar ofta! Kram <3

• Polarlantis

Grattis i kubik jojjo!!! Hoppas så det ska gå vägen denna gången och att det inte är ngt fuffens på gång! Mycket pepp och stor kram!!!!

• Polarlantis

För mig släppte inte oron med nr två förens efter rul. Jobbigt var det, missade lite tid där... Låter kanon för dig och jag håller tummarna galet hårt nu!!!! Kram!!!

• Polarlantis

Åh så härligt Jojjo!!!! Vilken vecka är du i.nu? Det är så fantastiskt, måtte du få en underbar fin resa nu med knytet i magen <3

Kitt, jag skulle inte ha barn...till jag träffade min nuvarande och det blev solklart att viset ska vi det! Så vi har två nu, hej vad det gick Trodde inte alls det var ngt för mig, helt ointressant tidigare. Lite nyfiken kanske, undrade hur det skulle vara att vara gravid och så. Tänk nog och flera varv! Ditt val är rätt val, lycka till

• Polarlantis

Irmeline, Stooort grattis!!! Så underbart!!!

Jojjo, heja heja nu, snart har du din bäbis!!! Helt fantastiskt! vilkem resa du och din man.gjort, så starka!!!

Har det bra med mina två små på 2,5 år och 9,5 mån. Funderar mkt på om jag vill ha fler barn... Dock mycket som måste fixa sig först med sambon som mår dåligt av ptsd. Så en sak i taget!

• Polarlantis

Tänk jojjo, nu är du snart i mål...det är verkligen en resa ni gjort! Du borde skriva en bok Önskar dig stort lycka till nu!! Lovar att fira ditt barns födelse

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet