Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jag håller iaf tummarna för dig!!!! Kram
Jag håller iaf tummarna för dig!!!! KramIngen mens än, inte bra, då växer bara hoppet ännu mer...
Råttentottan - Lycka till! Härliga besked
Sophy - Stor kram och massa pepp!
Marja78 - Spelar ingen roll att man inte försökt länge, det suger ändå när kärringen dyker upp. Bryt ihop och gå vidare! Kram till dig!
Polarlantis - Hoppas att allt kommer att gå bra imorgon. Tror på dig!
Irmelie - Klart du kan dricka lite vin. Man kan inte pausa allt för att man kanske har ÄL o s v. Sen behöver man ju inte hälla i sig.
Jag tänker avstå från vin när jag har plus på stickan, innan dess skiter jag faktiskt i alkoholavhållsamhet. Det är tungt ändå med att försöka få barn, ett glas vin då och då tänker jag fortsätta med. Vi är överkänsliga i det här landet när det gäller %. Kolla på övriga Europa...de föder barn utan problem och utan hysteriska restriktioner när det gäller alkohol.
Grattis ni som plussat!
Själv har jag firat av mina underbara studenter och druckit en massa vin
Älskar denna dag! Då inser jag ännu mer att jag har världens bästa jobb
Gör som flera andra, tar en paus härifrån. Kommer säkert kika in då och då, men känner att jag inte orkar vara aktiv i tråden just nu. Jätteglad för er som plussat, men känner att jag är långt ifrån er sits. Allt känns tungt och ja, hopplöst.
Ta hand om er och lycka till alla!
Kärlek 
Har inte kunnat släppa er alla goa tjejer! Är inne här och läser och följer er, både i glädje och sorg. Kommer dock fortsätta att vara inaktiv ett tag till, men I´ll be back, moahahahah
Ville bara önska er en underbar sommar!
Kram till er alla! 
Hej igen alla rara tjejer!
Har inte lyckats hålla mig helt borta från er, har läst om alla som har toppar och alla som hamnar i dalarna. Efter att ha hängt här ett bra tag, innan mitt lilla uppehåll, så kan jag ju inte bara släppa er. Jag har suttit på min sida datorn och skrattat och gråtit med er. Strot grattis till er som plussat!
Tänker kanske inte bli fullt så aktiv här som jag en gång var, men jag känner att jag nu kanske kan orka mig in i matchen igen.
Vi har bara några dagar kvar innan vi ska iväg och ha ett samtal gällande upplägg av vår IVF och så hoppas jag att jag vid nästa mens får börja med sprutor. Vår förhoppning är alltså att ngt ägg ska vilja fästa innan jul.
För övrigt springer ju livet på ganska snabbt, tack och lov, så jag ägnar inte all min vakna tid till att tänka på barn, även om min längtan är starkare nu än vad den någonsin varit. Det kan ju i och för sig bero på att man vet att vi snart är igång med IVF-behandling. Både längtar och fasar för det...
Kram till er alla 
Kram och pepp till er som är i en svacka! Kämpa vidare!
Tack flera av er för välkommen-tillbaka-kommentarer