ifyouweremine skrev 2011-04-10 21:31:59 följande:
ceke - Vilken tur att det inte verkar fortsätta blöda. PUH! Usch vad nervöst att vara gravid.. När man är i den här tråden kämpar man ju mot målet att bli gravid hela tiden och är orolig att nåt är fel på kroppen. Men det är ju tyvärr inte så att när man äntligen når målet så är allt lugnt - tvärtom börjar nog den verkliga oron då!
Ja.. gu så rätt du har. Herrejisses vilken nojja jag har nu! MEN... det som ändå är helt underbart är ju vetskapen om att vi kan bli gravida

Nu är allt upp till det lilla embryot där inne att fixa celldelningen som det ska och växa och frodas.. och för min kropp att behålla det också då, i o f sig!
Gris78 skrev 2011-04-10 21:42:07 följande:
Ceke - håller med föregående talare, skönt att det slutat. Hoppas verkligen att det går fortsatt bra för dig och pricken där inne. Säg till Kekke att pricken behöver lite mer av pappas uppmärksamhet. Jag tror det blir en kille och de har stor uppmärksamhets behov...
Essalady - vi ska inte ha mens imorgon det har ju kommit överens om eller?
EGO- enl min kalender så ska jag ha min mens idag men så har inte skett.... ännu iaf. Konstigt att om man har en cykel på 26 dgr att man har mens på dag 27 då?? Borde det inte vara dag 26....
Hihi! Du är för rolig! Nu har du givit oss ett arbetsnamn på den lille där inne! Pricken får det nog bli

Av nån anledning har även jag känslan av att det blir en pojk och han får redan massor av pussar av pappa Kekke
Gris och Essa: Stort lycka till nu och hoppas på två feta plus här i dagarna!!!