Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Daniela01 skrev 2011-12-18 22:21:51 följande:
    Grattis Saftis :) det blir en liten September bebis :)
    Slutet av augusti.
  • Saftmedbulle
    Kaprifolen skrev 2011-12-20 09:29:00 följande:
    Marsflickan: men vad kul med ett plus, stort Grattis!

Kära tomten, kan vi få ett stim i tråden nu med fler plus? Tomte
    Jaaa, flera plus vill vi haaaa!
  • Saftmedbulle

God jul till alla er som åker bort (och er andra oxå, så klart)! Ha det så skönt!

EGO: Vi åker till mina föräldrar i Skåne över jul, så det blir inget FL på några dagar... Ska hålla en extra tumme för er som inväntar BIM...

• Saftmedbulle
    Marsflickan80 skrev 2011-12-21 21:56:19 följande:
    Saftis: God jul på dig också, ha nu riktigt mysigt nere i Skåne! Skall ni berätta då? 

Irmelie: tack för ditt svar. Om man skall tro FL så går jag in i v.6 om två dagar men då är jag förhoppningsvis bättre. Jag får väl utgå ifrån att allt kommer att gå bra, den här gången stannar h*n ju  

Jojjo: Tack du är ju inte klok! 5 tester?! Själv så nöjde jag mig med 4st jag längtar verkligen till julafton, vi skall berätta för makens föräldrar då. Vad skönt att du är ledig så länge (är lite avis). Kommer att spänt vänta 2 januari på din rapport (och kanske foto?). Bra du skrev det, kom på att jag kanske också skall boka tid hos BM. Ha en riktigt fin jul du och magen också

Maria: vad skönt att ni ändå fick till utredningen så pass snabbt. Men vilket mysko beteende! Jag förstår att du blir galen på henne. Bättre hon lägger fram det hon har att säga istället för att bete sig underligt. Hjälp! vad människor är knäppa ibland, man blir så trött! 
    Tillbax i Stockholm! Nä... vi tänker inte berätta förrän efter att vi passerat v. 12... man vågar ju lixom inte. Men visst var det svårt... speciellt som farsan och jag brukar vara de som är hetast på gröten när det gäller vinet på julafton. Fast... jag drack ju inte vin förra julafton heller, men det har han glömt... Brorsan tog min "plats" (han dricker inte vin i vanliga fall) så då såg farsan lite gladare ut...
  • Saftmedbulle
    Lilysweet skrev 2011-12-25 12:18:48 följande:
    Hej Alla!
    God jul och god fortsättning.
    Äntligen så skedde det den 21e december och jag plussade. Jag trodde faktiskt inte på det första provet så jag var tvungen att köpa ett nytt och gjorde ännu ett test och det visade samma resultat. Tack ska ni ha alla och jag håller tummarna! Många kramarGlad
    Wiiihaa! Grattis!

Jojjo: Håller tumme för att allt är ok.

Alla som fått besök: Vad säger ni? Ska vi inte spöa upp den där förbaskade tanten en gång för alla, så hon inte kan ta sig fram?
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2011-12-26 09:50:28 följande:
    Har och har haft en skitjul. Vi har fått missfall. Fan för värk och blödningar. Fan för att köra IVF igen. Fan för allt. Kram till alla, nu tar jag paus från allt.
    Usch nej... vad ledsen jag blir. Förstår om det känns överjävligt... Styrkekram!
  • Saftmedbulle
    Smiley skrev 2011-12-27 22:47:30 följande:
    Asch, jag vet inte, men jag tror inte det blev något. Har haft bruna spottings i ett dygn nu och det gör ont på ett annat sätt i magen. Inte att det drar och molar som tidigare. Inte ömma bröst heller för den delen. Det försvann på julafton. Vet inte riktigt vad jag ska tro. Men ni vet, man känner ju på sig sånt.
    Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Får göra som Jojjo och se det positiva i det man har istället.

Kram på er tjejer.
    Pepp! Och kram tillbax!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet