-
Mensvärk är rätt lik växtvärk om det som vi alla hoppas på är ett plus för din delNemi76 skrev 2011-06-30 21:06:00 följande:Tack tack
Det är jäkligt svårt att inte börja hoppas, planera, fundera osv just nu. Imorgon kommer att bli en helvetisk dag där jag kommer att springa på toa stup i kvarten och torka frenetiskt för att inte missa något. Men än så länge ingenting men jag är lite nervös över att det onda i magen är mensvärk. Fast jag har rejäl magknip av tortellinin jag åt nyss också 
-
Nemi: Hur såg tempen ut i morse?
-
Asch då! Men snart får du veta hur det står till ändåNemi76 skrev 2011-07-01 15:05:59 följande:Jag glömde ju ta tempen!! Skulle upp extra tidigt och var så himla morgontrött att jag knappt visste var jag var någonstans
Så jag missade tempen
Helvetes skit...
-
Nemi: Va tråkigt att det var negativt på testet!
Kiyona: Jag skulle nog säga att du hade ÄL igår om du hade så mkt känningar och testen blivit svagare igen!
Fröken Ellen: Vilken triumf över läkaren! Hehe.. jag skulle nog ringa dit bara för att berätta att "jodå, det gick så bra så" Hehe.. -
Tips... försök hitta några utan mudd! Mudden är ju förskräcklig nu på sommaren! Letar du shorts så hittade jag ett par supersköna nike-tyg-shorts på IntersportKattflickan skrev 2011-07-02 11:23:40 följande:Fröken Ellen: Jag har också sett gravid ut nästan från BIM. Min mage är uppsvälld och idag ska jag ner på stan och köpa några gravidbyxor till för mina vanliga går inte på. Är i vecka 9.
Millan
Inga gravidshorts, men sitter under magen med ett löst resår!
-
Här är en till som inte förstår sig på läkarnas stelbenta fråga när sista mensen va.. jag menar.. visst.. om man inte vet när ÄL var (vilket ju kanske de flesta eg inte vet....) Men, om man vet det, BORDE de ju gå utifrån ÄL istället... Själv så har jag reglerat min "sista mens" utifrån ÄL när jag pratat med läkare och bm... för då blir det rätt! Nu är det ju bara en dags skillnad i mitt fall, men ändå...
Trist för er som fått påhälsning av tanten. Håll ut, unna er nåt gott som tröst och ta nya tag nästa cykel!
Millan: Bra sätt att försöka tänka på! Fortsätt med det
Ego: Tiden har rasat iväg de senaste veckorna. Kan inte fatta att vi går in i v 18 imorrn! Sanslöst och har fortfarande inte fattat det här. Men uppenbarligen så har magen börjat växa, vilket är coolt. Men annars känner jag mig helt och hållet som vanligt med skillnaden att jag lagt på mig några retliga kilon som jag tyvärr nog mest kan skylla på pizza och annan skräpmat... Så hade det inte varit för att jag vet att jag är gravid, så hade jag nog inte trott på det heller! Köper HELT att man kan gå så här långt i en graviditet utan att känna nåt eller veta om det! Vet några som gjort det nämligen och tidigare har jag trott att det varit nonsens! -
Välkommen lyckaokärlek!
Och klart tummar hålls även för dig! Låter ju onekkligen spännande! Och... jag är ett levande bevis på att man kan va gravid trots spottings innan BIM...
-
åhhh vilka härliga nyheter i tråden!!! Grattis Marja till plusset!!!!! japp.. vet... oron att inte bli gravid förbytts mot en ÄNNU större oro för mf
men tänk att 8 av 10 grav går bra! Polarlantis! men åh så underbart att din ÄL är tillbaka!! Grattis till det och lycka till nu! Hoppas du snart är på smällen igen
-
Hej Gris
Kul att se dig här igen!! Attans att städerna ni är i just nu inte vill smälta ihop... Vet inte om du menade oss med Pricken, men pricken kallas numer Lussebullen (en av mina kusiner kom på fyndigheten då bullen är färdiggräddad till lucia...) och det går finfint
Har retsamt nog lagt på mig en hel del i vikt vilket skaver i ögonen då jag ställer mig på vågen, men men... det får jobbas bort sen! det är ju för en god sak i a f! men nu ska det bli mer el mindre snaskförbud och en massa promenader! -
Hej goa tjejer! Även jag följer er utan att skriva så mkt längre. Härligt att se dig igen, Saftis och va BRA att bm va vettig och att ni fick en remiss! Blir galen på sånt där vidareslusseri. Usch och fy för det!
Hoppas på plus: vilken härlig läkare det låter som att du träffat! fler sådana till vården
Imorrn ska vi på RUL. Ska bli spännande! Fick se "Lussebullen" förra veckan också och då bultade ett hjärta så fint så är inte så orolig.. Men är helt klart lite nervis på hur det kommer att se ut, om allt är bra och även nyfiken på om det går att öppna julklappen lite i förtid genom att få veta om det är en tös eller grabb vi väntar så ivrigt på! Är i v 18+1 idag
men har fortfarande inte känt av den lill* så vitt jag vet...