Vi över 30 som längtar efter första barnet
Litet inlägg i Victoria/Daniel debatten.
De har gjort IVF pga att hans sperma påverkas av alla mediciner efter njurtransplantationen. Tydligen, gissas det, var hon igång med IVF-sprutorna redan vid Nobelfesten och tackade därför nej till vin. Sperman är fryst redan innan transplantationen, det är tydligen så man måste göra i sådana fall. Denna info har jag hittat här på FL, nån vars BM känner hennes BM. Sedan har någon sett dem i ett väntrum på en fertilitetsklinik här i Sthlm, skrivit om det på FL i ett inlägg som togs bort. De kungliga har egna läkare och BM som kommer på hembesök så jag antar att de kan ta med sig zillioner garvtest och äl-test. De nog har vetat hela tiden att det måste bli IVF pga han sjukdom. Fatta vilken press, gissar att de körde igång direkt efter bröllopet och har säkert gjort flera IVF innan det tog sig. Tänkt er att leva under den pressen från media hela tiden. Var också avundsjuk först men nu unnar jag dem det verkligen. Dessutom är livslängden på patienter efter en sådan operation i snitt kring 20-25 år. Sug på den ni.... Plus pappas otrohet, mammas nazistsläkt, syrrans brutan förlovning och brorsan nya flickvän. Vem skulle vilja byta med henne?
Observera att detta är tredjehandsinfo men det är väl bara att googla njurtransplantation och fertilitet för att få det bekräftat. Eller läs signatur Zinfandel på FL.

BIM, Vi över 30 som längtar...
Augusti
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET