Inlägg från: trötta mamma |Visa alla inlägg
  • trötta mamma

Vad passar jag för ögonskugga?vet inte sjl:(

jo jag undrar vad för ögonskugga jag passar då jag tycker ingen passar och jag blir fulare:( och bruncreme oxå hittar ingen som täcker ordentligt jag vill gärna ha en som är riktigt fet och trög,då tycker jag den täcker ,då jag har mycket finnar och småskit,jag vill gärna ha en finnfri ansikte,någon som kan tipsa vart man kan köpa och kostar tacksam för svar:))

• Svar på tråden Vad passar jag för ögonskugga?vet inte sjl:(
  • trötta mamma

jo vet att dom finns make up store,men grejen är att dom anställer  19åringar vad vet dom liksom,vill ha en proffs inte vem som helst hellre är jag på fl och frågar får jag  ut mer isåfall, men jag har testat blå/grön ser ut som 2 blåtiror(lol) tack för tipset,men få se om det är fler som skriver

• trötta mamma

aa ok tack för tipset:))

• trötta mamma

rockdoll kan du förklara då hur man ska göra det verkar som du vet det:)

• trötta mamma

ja har bruna ögon kommer ifrån irak:)

• trötta mamma

ja har bruna ögon och mörkt hår,är från irak,men jag har fått bra tips och skriv gärna ,tack allesammans

• trötta mamma

nu har jag handlat smink:) ögonskuggor i färgerna guld,silver,brunt,sen en bra foundations, och en mascara stilett,nu är jag glad:))

• trötta mamma

jag har lite dyrare krämer och andra produkter som jag använder dagligen ,tack för ditt inlägg

• trötta mamma

snäll du är tack för besväret,förrestendu låter trevlig vill du typ byta msn?? kram

• trötta mamma

ja loggar in nu oki kom in

Svar på tråden Vad passar jag för ögonskugga?vet inte sjl:(