• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • lyckligmamma87

oj nu börjar alla bäbisar se stora ut.......=) sätte sonen i vagngnen idag o insåg att han har blivit stor o nu ser ja era o dom är oxå stora nu ojoj va det går fort nu =S

• mammaSöt

Bättre sent än aldrig... Bilden från lekplatsen i Linköping!! Vill ha en sådan här hemma oxå, någon som vet var i sthlm jag kan hitta liknande?
  • Jewel11

Gud så duktig Safir är! Filip har börjat lyfta lite på rumpan men inte i närheten av att krypa än!

• MsSharon
    mammaSöt skrev 2011-09-12 18:31:02 följande:

Safir Kryper äntligen :)
    Äntligen? Säger samma som föregående talare. Känns som det kommer dröja i alla fall ett par veckor till här hemma. Safir är ju jätteduktig!
  • DevilsDaughter

Oj, Safir är nog första kryparen i tråden? Sötis hon e! 

Moa har börjat lyfta på rumpan och så gör hon ett litet "hopp" med hela kroppen, det funkar, för hon kommer framåt en liten bit! haha, hon blir helt exalterad när hon gör det! Tror jag ska försöka få med det på film, man glömmer sånt så lätt!

• Tozz82
    DevilsDaughter skrev 2011-09-12 19:22:44 följande:
    Oj, Safir är nog första kryparen i tråden? Sötis hon e! 

Moa har börjat lyfta på rumpan och så gör hon ett litet "hopp" med hela kroppen, det funkar, för hon kommer framåt en liten bit! haha, hon blir helt exalterad när hon gör det! Tror jag ska försöka få med det på film, man glömmer sånt så lätt!
    Malcolm börja för lite över en månad sen :) Krypa alltså.. Dock bara dit han vill o bryr sig inte direkt om man kallar o ber han komma.. Roligare o krypa ifrån en då :)

Nu har han dock lagt krypet på hyllan ett tag verkar det som efter en större vurpa här hemma..
    Nu förflyttar han sig mer genom o gå över från krypställning till o sitta o sen skutta iväg :)
  • DevilsDaughter

Texx: aa, just de ja! Kommer jag ihåg nu när du säger de! var ju en bild på de till och med! Jo, de blir ju gärna att de är lite försiktigare när de slår sig, man kan ju hoppas på de iaf.. Sonen gick när han var 9-10 månader och slog sig hela tiden, men verkade inte ta de lugnare för de..

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.