• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Jomialmi
    Lilo84 skrev 2011-09-12 11:35:24 följande:

Åh, alla börjar bli så stora! Måste det gå så fort? Här kommer en bild på mina två fisar!

Vacker bild!
  • Lilo84
    Tack snälla ni :)
    det gäller att vara kvick ibland (eller passa på när de är nyvakna) för att fånga båda yrvädren på bild samtidigt!
  • AlbusMinerva
    Lilo84 skrev 2011-09-12 13:13:09 följande:

Haha, så härlig!

Ja, den blev riktigt bra.. ren tur Min kamera har blivit så j*vla seg! Vet att ni pratat om kameror innan här.. men jag orkade inte engagera mig nåt vidare just då.. sorry..

tips någon?

Cherry - vilken kamera var det du fotar med?   
  • MsSharon
    AlbusMinerva skrev 2011-09-12 12:44:13 följande:
    Måste ju dela med mig av min glada fis

Vilken liten gladis! Ser att ni också kör "nakenstilen" vid matning, härligt! De ser så roliga ut med mat överallt, mindre kul när M börjar tröttna och gnider sig med händerna i hela ansiktet. Hittade precis gröt i hans öra...
  • MsSharon
    Lilo84 skrev 2011-09-12 11:35:24 följande:

Åh, alla börjar bli så stora! Måste det gå så fort? Här kommer en bild på mina två fisar!

Såååå fin bild! Du är ju asduktig på att fota.
  • MsSharon
    sara e s skrev 2011-09-12 08:50:19 följande:
    Oj, nu blev det fel. Skulle ju skriva att jag tänkte bjussa på ett par bilder på min gladfis, och så lägga upp ett par bilder till:'

Nya minen!

På väg till affären med pappa

Sådär! 

Åhh vilken sötis. Han ser ju jätteglad ut hela tiden .
    Vi har också den fina overallen från Lindex, jag vill bara att han ska krypa omkring hela tiden så man ser det översöta monstret på rumpan, haha.
  • sara e s
    MsSharon skrev 2011-09-12 14:49:54 följande:
    Åhh vilken sötis. Han ser ju jätteglad ut hela tiden .
    Vi har också den fina overallen från Lindex, jag vill bara att han ska krypa omkring hela tiden så man ser det översöta monstret på rumpan, haha.
    Haha, ja, den är underbar! 
    Han är faktiskt glad för det mesta numera, och när man ska fota går det alltid att locka fram ett leende. Linslus! Svårt att bli annat kanske, när morsan har den där svarta grejen framför ansiktet hela tiden :p

Vad roligt att höra att han är lik både mig och Daniel. Haha, alla säger verkligen olika, är inte det konstigt? Men man ser väl olika saker kanske... Han är helt klart en mix :) 
  • Tozz82
    MsSharon skrev 2011-09-12 14:46:23 följande:
    Vilken liten gladis! Ser att ni också kör "nakenstilen" vid matning, härligt! De ser så roliga ut med mat överallt, mindre kul när M börjar tröttna och gnider sig med händerna i hela ansiktet. Hittade precis gröt i hans öra...
    hahah det där har vi varit med om måååånga gånger här.. för o inte tala om hela håret.. o det e verkligen en pärs när han e så långhårig som han e.. o när han börjar bli trött så ska man verkligen iiinte försöka få hans händer från ansiktet för då blir det bara värre..
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.