Inlägg från: Reglementet |Visa alla inlägg
  • Reglementet

Hon vill gora abort!!!!

Anonym (adori) skrev 2010-09-08 00:02:46 följande:
    Ja, jag har sagt att det ar valdigt egoistikst och hon ar otroligt sjalvisk, skulle ha lite mera forstaende om hon var typ i borjan av graviditeten..hon vill borja plugga heltid och hon har 2 flickor som borjat dagis och hon kanner att hon inte pallar med allt...hennes pojkvan har hotat att gora slut om hon gor abort. Han alskar barnet redan sa mkt, och att hon kommer gora detta mot hans son, vet inte vad det gor mot honom, han ar sa ledsen...jaa..det kommer inte laka forhallandet om man sager sa.

Vi bor i England.
    Men då kan ju mannen vara hemma med barnet, och hon studera. Det är en bra lösning, har han sagt det till henne?
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Men nu får mannen här ta och sätta sig ner med sin hustru, och verkligen förklara att han kommer ta ansvaret för barnet när det kommer. Hon kommer inte behöva vara hemma med ett barn till, utan kommer att få studera som hon vill.

Har han ens gjort det, eller skriker han enbart om att han kommer lämna henne om hon gör abort?

*Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

De andra barnen, är de pojkvännens?

*Kommersiellt budskap*
  • Reglementet

Jag funderar på, vem är pappan till de andra barnen?

Kan det vara så att det är mycket snack från den här pojkvännen, men ingen verkstad?

*Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    Anonym (Loloo) skrev 2010-09-08 17:40:01 följande:
    Ja fullständigt vidrigt OCH hon kan ju fan inte vara frisk i huvudet och borde inte få ha dom barn hon redan har om hon är så satans kall.
    Hur vet du hur hon är som förälder?
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    Anonym (Loloo) skrev 2010-09-08 17:42:24 följande:
    Jag behöver inte veta.. Är man så kall att man kan ta bort ett barn man sett på ul i v 24 så anser jag att man har något allvarligt fel i huvudet.
    Wow, du lyckades just förolämpa flera personer som varit tvungna att avbryta graviditeten på grund av missbildningar. Vackert.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    Anonym skrev 2010-09-08 18:14:22 följande:
    Det var faktiskt DU som började vara väldigt otrevlig. TS förolämpade ICKE alla de som avslutat graviditeter pga missbildningar eftersom det inte var det tråden handlar om.
    Jag skrev inte till ts.
    *Kommersiellt budskap*
  • Reglementet
    Anonym skrev 2010-09-08 19:03:57 följande:
    Som jag skrev under så såg jag också det efteråt, men det spelar ingen som helst roll i sammanhanget. Du började med otrevligheterna som inte hade med någonting att göra, sen anklagar du någon annan.
    Nej, det gjorde jag inte. Läs om.
    *Kommersiellt budskap*
Svar på tråden Hon vill gora abort!!!!