4 missfall.. Finns det hopp?
Härligt mamma77!!

Härligt mamma77!!

Kram här också Che!!

Mamma77: jag tog crinone när jag var gravid nu med killarna, hade också brun/rosa klumpar. Man har ju känsligare blodkärl där nere också, ingen fara. Men förstår att det känns läskigt! Kram!

Mamma77: de berömda spökveckorna! Jag hade och minskade symptom från v 13-15 sen började jag kräkas (men det kan ju bero på att jag hade två i magen) 
Redan v 15, shit vad snabbt det gått (tycker jag som inte behövt gå och oroa mig   )
  )
Che: Stort, stort grattis! Är så glad för din skull!
Siolina: grattis till dig också!
Alla andra kämpare; ge inte upp! Jag tjatar om det då och då men det är så viktigt. För oss tog det 8 år från det att vi började försöka tills vi fick våra pojkar. 
1 MA och 3 MF, 1 ET, 3 FET och sedan på sista och femte försöket (ET) så satte sig båda två. Nu är de snart ett år!! 
Ge inte upp!!!!!!!

Che: stor kram!! Så orättvist!
CN83: stort grattis och välkommen till världen lilla Elias! 
Luca fick inte heller godkänt på hörseltestet så vi fick åka tillbaka. De har ofta fortfarande fosterfett och sånt kvar som gör att det inte går att genomföra testen. Förstår din oro om ni har det i släkten men det kommer att gå bra. Kram och grattis igen!

Minus: det gjorde jag också ungefär den tiden. Anklarna var jättesvullna, min BM sa att det beror på att barnet ligger så långt ner och trycker på så blodtillförseln blir dålig. Nu är det inte långt kvar   

arasall: jag gjorde Ivf och inför sista försöket (som resulterade i mina tvillingpojkar efter 8 års ofrivillig barnlöshet, 1 MA och 2 MF) slutade jag helt med kaffe och provade zonterapi och kineselogi. Vet inte om det hade någon påverkan men två friska pojkar på 16 månader ligger och snarkar bredvid mig!

Åh, vilken lycka!!! Stort grattis, mamma77!

Är så glad för din skull Che! Nu är det din tur, så som du har kämpat!!!

Jippiiieeee! Vad härliga nyheter Che!

Lill111: hoppas allt har gått bra! Lycka till!

Lill111: spännande! Håll oss uppdaterade!
Lite pepp: Efter först 5 års ofrivillig barnlöshet blev i gravida 2009. Slutade i MA i v 14. Ett år till utan resultat, tog vi hjälp av IVF. Första försöket slutade i missfall, andra försöket också, 3:e och 4:e tog sig inte alls. På 5:e försöket fick vi tillbaka två embryon. Det var dem vi hade väntat på i alla år. Ganska exakt 8 år efter att vi började försöka få barn kom våra älskade mirakelbebisar! 
I tisdags blev de 1,5 år!!!! 
Så ge inte upp! Läs de andras historier som skrivs i den här tråden. Det är skit (rent ut sagt!) på vägen, jag vet, men det kan gå och då är det underbart! 
Massor kramar till alla ni starka, modiga människor!!

Håller tummarna idag Che!!

Varmt grattis Che!

Hej tjejer! Jag har en kompis som går igenom missfall, sitt fjärde, just nu. Kan någon inboxa Lennart Blomqvists nummer till mig? Jag hade verkligen uppskattat det! 
Kram!

Tack alla, har framfört infon! 
Minus75: blir alldeles rörd att ni har Lennart som andranamn, var Lennart själv om det?

Che: blir alldeles varm i hjärtat! Stort grattis!! Kram!