• pemi

Förberedelser inför ÄP!

Hi, hi vilken rolig tråd! Faktum är att även jag vill raka benen innan äp... Något som jag "alltid" gör om jag ska vara barbent, oavsett situation, även om det kanske är fånigt. Bikinilinjen fixar jag också men ingen annan "ansning".

Ringar, andra smyckan och nagellack bär massor av bakterier, dessa vill man INTE ha in i operationssalen.

Även jag har fasta från kl 24, men får dricka iaf. Tänkte ta en yoggi jalla på vägen och ha med en cola. En bok är jättebra tips! Själv har jag inget vetekudde, men en elektrisk värmedyna som också fungerar bra!

Lycka till alla synkisar!

pemi

• pemi

Vet inte hur de gör på din klinik. På Sahlgrenska får man en progesteroninjektion vid ÄP och börjar med vagetorier först vid ET. Skulle hellre ta vaggisar direkt, är sjåpig med sprutor "i baken".

pemi

• pemi

Jo jag har också hämtat ut vaggisarna. Men på sahlgrenska envisas de med en progesteroninjektion (i baken) vid äp (den har de på kliniken, inget man hämtar ut, sedan börjar man som sagt med vaggisar på ET dagen. Men det varierar nog mellan de olika klinikerna tror jag.

pemi

• pemi

Härligt tjejjer, nu hoppas vi på superägg som blir ordentligt beruktade så det både räcker till nu och frysen!

Själv plockades jag på 26 ägg idag... Får spraya ända fram till ET, måste göra vul innan då jag nästan är överstimulerad (mkt högt östradiol). Fått progesteron injektion idag och börjar med vaggisar i kväll.

Kram pemi *med mkt öm mage*

Svar på tråden Förberedelser inför ÄP!