Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!
Ja lämnade odling på vattnet (måste du kunna be om) för att se om allt va okej osv,,
Grattis. Skönt att få svar. Hoppas att jag får det med idag. Gkorde tester tidigt måndag morgon. Citymail har kommit men vanliga posten brukar inte komma först klockan 15.
Grattis till dig. Va tidigt ni får posten. Vilket län gjorde du det i?
Jag tillhör skåne. Hoppas de är snabba här med. Jag har ont på sidorna om magen. Mest på den sida där de stack. Lite orolig. Läcker fortfarande. Tror det är fostervatten men kan inte vara helt säker. Men jag har inre haft några flytningar alls innan så konstigt om det skulle börja direkt efter provet.
Inget svar för mig. Jäkla skit.
Äntligen fick jag mitt brev. Så glad. Posten kom klockan 16. Man måste ringa ett speciellt nummer för att få reda på könet. Måndagar och torsdagar mellan 14-15. Ännu en lång väntan men denna gången en lite mer positiv väntan.
Tack. Så lättad. Smartare att ha en kod. 2 timmars telefontid per vecka är ju omte så smidigt. Kommer slänga mig på luren klockan 14 på torsdag. Är förvisso ganska säker på att det är en liten tös.
Jag gjorde mitt i malmö. Men det analyseras i lund. Fick ett nummer att ringa. Måndagar och torsdagar mellan 14-15.
Ska alltså ringa till lund.
Skulle ringt i torsdags. Men åkte iväg och glömde lappen med numret man skulle ringa. Sjukt störigt. Är jättenyfiken. Ska ringa på måndag. Är så inställd på att det är en flicka så vet inte hur jag reagerar omdet är en pojke. :) inte alls va jag har föreställt mig.

Då har jag ringt. Det var minsann en liten gosse där inne. Helt fel hade jag och läkaren. :)