Godmorgon tjejer!!! Hemma idag, är så förkyld o seg så jag ska lata mig lite....Sen är vi lediga resten av veckan 
Ain: Skrattar högt när jag läser om din felparkering
Hur är folk funtade egentligen?! Skönt att polisen kom dit o redde ut det åt dig! Vad kul med present i påskägget oxå, det var en bra ide! Fast jag tror mina stora barn skulle bli lite besvikna om dom hittade nått klädesplagg o bara nån godisbit
Men en kanonide´ o köra för Ida (1 1/2)!
Vad trassligt det där lät med dopet, blev det det datum ni hade bokat biljetter till nu då? Härligt det lät att vara i österrike nu, är vackert där! Tågluffade därigenom för lääääääänge sen........
Barbamamma: Du kan skicka hit lite vattenkoppor, vore kanske bra om Ida fick, alla andra har ju haft. Åtminstone på mina var det lindrigare när dom var mindre. Mina fyra "stora" barn hade allihopa samma sommar, med två veckors mellanrum hela sommaren , tur jag var mammaledig....
Am sandra: håller tummarna för sommarjobbet på systembolaget!
Xgirl: vad duktigt o ringa om gruset, för det mesta går man (i alla fall jag) ju bara o muttrar, men tar inte tag i det, fånigt egentligen!
Då är det vår när dom sopar bort gruset, härligt!!!
Lite ego nu: hade en riktigt trist dag igår. På morgonen kom en av våra arbetskamrater o berättade att en annan arbetskamrat, som gick i pension för några år sen, tog livet av sig i helgen
Jäkla skit!! Var dessutom min absoluta favorit som jag saknat mycket sen han slutade, vi satt bredvid varandra o löste korsord hela rasterna. Sprang på honom ibland när vi var o handlade nu o han blev alltid så glad o se mig o sa alltid att " det var så roligt o få träffa dig o prata lite" Blä, blä blä!! Ska prata mer med en annan arbetskamrat som bor i närheten av honom o få höra lite mer idag. Igår gick jag i det längsta o hoppades att det inte var sant, men så fick jag ett sms från Mirjam ( hon som bor nära) o då var det ju slut på det hoppet...
Nu blev jag så där rörig igen, sorry!!!