Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Godmorgon alla! Vad ni skriver....
Am zandra: snälla du, inte ska du ha dåligt samvete för Noah pottträning!!! Inte ett dugg konstigt att det funkade bra för kontaktfamiljen, som sagt var han är ju ny där, men hemma o på förskolan är det en annan sak
Ta det lugnt, det kommer!! Ja som är en härdad flerbarnsmamma
har haft alla sorter, nån har blivit torr tidigt, nån tog det läänge för o ett par sängvätare har jag oxå hunnit med....Rätt vad det är så kommer han på det ska du se!! Kram
Jobbigt med vägbygge förresten, har dom mycket kvar o fixa då?
Det verkar som det löser sig med CSN i alla fall, håller tummarna!!
Barbamamma: när var det du skulle till ullared? Jag o dottern drar iväg den 28e september
X-girl, ser ju nu att du ska dit den 17e, kul!!! Vad duktig du har varit som har storstädat!!! Trist o göra men grymt skönt när det är klart!!
Ain: nej fy vad tråkigt för svärmor!! Var hon med när ni badade o trillade då alltså?
Här har jag ju jobbat, eller inte så mycket....
Jobbade förra måndagen, hemma tisdag för dagis tyckte hon hade varit hängig o hade febergräns, jobbade onsdag för då verkade hon ok. Hemma torsdag, feber, riktigt snorig....(fredagar är jag ju ledig) I helgen blev det bättre, sen natten mellan lördag o söndag började det pipa i henne.... då kom astman.... Så, jag är fortfarande hemma, väntar på att VC ska ringa, kommer väl o behöva ett läkarintyg, medicinerar ju för fullt nu så på dagis kan hon ju inte vara, får se när vi kan komma iväg igen....Man blir ju inte rik på att VABa veckovis i alla fall...

Men barbamamma, stackare!!! O då menar jag naturligtvis dig o inte maken.... Nej självklart, har dom lyckats supa sig så full själv (vad är nöjet med det egentligen?????) så torkar man upp efter sig oxå!!!
Usch vad tråkigt för dig, hoppas skallen värker på han idag......
Tjohoo vad härligt att det löser sig med bostadsbidrag!! Ibland är FK inte så tokiga alls!!! o ibland är dom helt hopplösa.... Härligt i alla fall, då ska du se att du kan slappna av lite sen om det löser sig med boendet. Vilken skön helg du verkar haft! Blir riktigt avundsjuk