Zandra- Ja, jag tycker man har ont i hela kroppen nu mera faktiskt

Skulle verkligen behöva en helkroppsmassage tror jag. hehe.. Ja, det ska bli riktigt kul o gå på barnmässan.. Och tacokvällen ska bli riktig rolig.. Så man slipper sitta hemma ensam en fredags kväll.. Är inte det roligaste direkt..
Pilea- Nej, det blev inte VC tyckte inte han hostade så farligt i natt men nu idag har det varit lite till o från.. Men jag ger det tills på Måndag, är det inte bättre så blir det verkligen VC .. Ja, du bor väl inte allt för långt i från mässan?

heh, vilken tur att hon längtar till tandläkaren
Barbamamman- Nej typiskt att bilden inte gick o se.. Mysigt med lite bullbak även fast de inte direkt var planerat

Men usch för att knäet hoppat ur led.. Låter inte så skönt direkt.. uscha...
Xgirl- Blev ingen promenad här idag

Vaknar upp o inser att det regnar ute.. och det gör det fortfarande.. Sååå tråkigt... Vad kul att ni hittar på att göra nått tillsammans.. Vad kul med liten åldersskillnad.. Julius kusin är det ju 3månader i mellan, men dock bor dom i kiruna i vi i stockholm.. Så dom har inte ens träffats ännu, får väl se om vi kanske kan ta oss upp någon gång.. Är så dyrt o åka upp hur man än gör lixom, men vi får hoppas att det löser sig med det någon dag
NU har tanden tryck igenom

När jag kände här förut så kände man en liiiiiiten vass kant o se där där var ju tanden, så snart kommer det väl flera kan man hoppas.. Asså fy vad jag längtar tills i morgon, med mässan o det, ska bli så himlans kul .. Får väl hoppas Julius är snäll o inte så ledsen bara

Men han brukar vara lugnare när man kommer hemifrån, tror inte han tycker det är allt för spännande att sitta hemma med mamma.. hehe..