Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Vaknar upp av denna syn i morse..

alltså, det är ju bara Oktober.. Nu vill man ju bara gå o lägga sig igen
Vaknar upp av denna syn i morse..

Men nu börjar snön smälta, för nu ösregnar det ute
Vad jobbigt det här vädret är..
Barbamamman- Vilka jobbiga nätter ni har, hoppas det vänder snart för er.. Julius var ju strulig innan tanden, men nu sover han som vanligt igen.. Skönt det.. Dock vissa nätter vaknar han 2 o vill ha mat, och efter han fått det somnar han om, fast det är inte alla nätter som sagt.. Du är ju värsta tårtmästaren
Låter ju as gott med aftereight fluff. ..
Zandra- bakadpotaris så gott
hon fick dig att köpa roliga saker ju.. gillar du att pyssla? 
Glittrax- Usch vad tråkigt det där med din bror o hans tjej.. jag hade haft extremt svårt att acceptera min bror om dom betedde sig så.. fast så är inte fallet här.. Min bror verkligen avgudar Julius och hans tjej också.. Så fort man kommer innanför dörren där snor brorsan Julius
och jag snor hans dotter på 8år
gillar verkligen att vara med dom .. Dom är för goa hela familjen ..
Xgirl- Vilka roliga födelsedagspresenter
Och vad skoj med 60års kalas...
Ain- Oj, har han fått 3 tänder.. Julius har 1 tand och sedan känner man att den andra är på väg nu precis brevid... Men vad gulligt att hon vill hjälpa till, kan förstå att det känns konstigt först men som sagt man blir van
Super mysigt med resturang ...
puh, nu har vi pratat här hemma o sambon känner att han skulle vilja vara hemma med Julius med.. Så på Måndag så ska jag ringa jobbet o hoppas verkligen att det går att ändra.. Hade skrivit papper på att jag skulle vara hemma till Mars, men hoppas på att få kunna komma tillbaka i Januari, då sambon villl vara hemma o det ser ju jag som bara positivt.. Så nu håller vi tummarna, vet ju att dom anställer halvårsvis, och dom nya tror jag att deras anställning går ut i Januari.. Men är det någon som vet hur det funkar inom kommunen om man kan ändra? För f-kassan är det ju inga problem för min skull.. För dom papprerna har jag bara skrivit till December än så länge..
Vilken hög självrisk det håller jag med er om .. Precis, ni ska ju inte betala någon kostnad som inte blev förstörd av grävlingen lixom..
Ringde nu, och nu fick jag ju nästan ångest när dom sa att det gick att ändra
Hur tusan ska jag klara mig utan min lilla plutt? nej stressa nu, ska ge Julius frukost som vaknade nyss o sedan ned till jobbet o skriva nya papper...
är det rutin när man snittas elr?
Julius kan ju itne ens sitta stadigt själv än .. han ramlar bara ihop 
får ju ångest av det beslutet, men vet att det är bäst för oss alla.. Men jag menar har inte varit i från Julius mera än 20 min under dom här 8månaderna.. Så måste kanske lämpa över lite ansvar någon gång här på sambon så inte jag tar över för mycket nu, så dom också får in ltie rutin, just nu är ju sambon endast lek för Julius.. Han har ju itne matat han elr något sådant.. jag har ju automatiskt tagt på mig allt det ansvaret.. Det kanske är lite dumt, men eftersom han jobbar så mycket så har det bara blivit så...
och det är väl det jag väntar på antar jag.. hehe.. Ja han kommer nog få en chock då han behöver sköta allt detta själv.. Men nu när vi ändå pratar om det, att sätta i halsen alltså.. Min farmor var extremtt nojjig.. Då mamma skulle åka in o föda mig så passade farmor min storebror hon klippte ahlgrens bilar ni vet i 3 delar till honom o då var han 6 år
hon trodde han skulle sätta dom i halsen annars.. Gullig hon .. hehe..
Jag vågar inte ens ge Julius napp nu, för jag vet att han skulle ta den.. Men jag vill helst undvika napp .. Farligt när godisskålen ställs på bordet ..
Usch då.. Hoppas ni inte blir sjuka nu ...
Klippa navelsträngen mellan mig o Julius lite.. haha.. Men vad snällt att hon fixade den gratis.. Är så frukansvärt dyrt o gå till tandläkaren, man skulle väl behöva.. Men vågar inte, blir väl fattig på kuppen 
Men badar han o sådant det gör sambon så ofta han är hemma när det är bad dags för Julius.. Sambon jobbar ju ofta kvällstiden då det passar bäst för Julius o bada.. Men idag badade dom på fm
Och leker gör dom ju massor, men det är mest maten o läggdags.. fast läggningen måste jag ta för då jobbar ju sambon.. han jobbar mycket kvällar.. och han kommer nog jobba lite kvällar extra när han är hemma också för o få in lite extra pengar o få ekonomin rullande, man är ju itne rik när man är mammaledig direkt ...
Vi har ätit ugnsfalukorv idag, så har sparat o mixat lite till Julius ska se om han gillar det .. När han vaknar han har sovit i 40 min nu, kanske man får en glad kille ikväll