i´m back!
kommenterar inte så långt tillbaka, om ni inte får svar så är det bara för att jag inte kan läsa allt ni skrivit...
Am zandra: ååh hoppas ni får en bra stödfamilj! skönt att ni har hittat ett så bra dagis! och vad härligt att höra att Linn får börja på samma ställe! vad glad jag blir!!
Strunta i Dans kommentar om att söka jobb, sök jobbet tycker jag, tänk på dig själv lite nu!
vad fint det blev i köket! jättefina färger ju! kommer inte ihåg om du visat bilder innan, lite okoncentrerad och glömsk
jag tänkte på det med hund, själv mådde jag så mkt bättre då jag var tonåring och fick en hund, jag var tvungen att gå ut, gick på hundkurser, agility osv.. träffade människor tack vara henne så mådde jag så mkt bättre!
här har det varit rätt mkt senaste tiden, har högt blodtryck igen, varit på observation men är hemma igen. Min Bm skickade mig till obstetriska för att jag nämnde att jag har huvudvärk och då hon märkte att mitt blodtryck var högt så ville hon skicka iväg mig.. men vem får inte huvudvärk av högt bltr!
men bättre att kolla upp så det inte är nån havandeskapsförgiftning, läkaren sa att jag skulle komma in igen på en gång om jag får några av symtomen på det för det kan gå väldigt snabbt... han märkte att jag inte ville vara kvar

han bemötte oss jättebra men bm som tog emot oss... jisses, jag sa till sambon att är hon på förlossningen sen då jag ska föda barn så slänger jag ut henne innan hon kommit in till mig....
jag började gråta för hon var så snäsig och kylig, men då blev hon helt plötsligt helt annorlunda och SNÄLL!!! trist när det ska behöva vara så.. Men sen tjafsade hon med en annan bm om ctg-kurvan de tog på mig...

mitt framför oss! vi var två på samma rum och bm som tog emot oss började prata med den andra kvinnan om böcker så den andra bm som var där fick avbryta henne för att hon skulle slutföra det hon påbörjat med mig! jag började nästan fundera om de skulle börja slåss,....
En bra nyhet! det verkar som att min sjukskrivning gått igenom nu! ringde fk och fram tills 31 mars var den godkänd, har ju aktivitetsstöd månaden ut och man får det även om man är sjukskriven, sen ska jag få ett nytt läkarintyg från 1 april.. och då handlar det om sjukpenning eftersom man efter 30 dagar som sjukskriven skrivs ut från arbetsmarknadsåtgärden. Men det vore ju knepigt om jag inte får godkänd sjukskrivning resten av graviditeten...
kommenterar mera senare, Nova kommer snart hem