Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite dött så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna
 så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna   

här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av  

En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ  

välkommna in jag hoppas vi blir mååånga  som samlas här 

. men nu är jag här. har dock fullt upp hela tiden. har möten jämt och så ska man då börja packa inför flytt i april. och jag har MASSOR av grejer som ska säljas så nu inreder jag ena rummet till att ha loppis i. ska bl a göra mig av med spjälsängen då Linn avskyr att ligga i den. och så en hel del fler grejer då...får väl se om allt får plats i det lilla rummet
 . men nu är jag här. har dock fullt upp hela tiden. har möten jämt och så ska man då börja packa inför flytt i april. och jag har MASSOR av grejer som ska säljas så nu inreder jag ena rummet till att ha loppis i. ska bl a göra mig av med spjälsängen då Linn avskyr att ligga i den. och så en hel del fler grejer då...får väl se om allt får plats i det lilla rummet  
         Igår när jag var ute o gick kräktes dottern (2 1/2 ) o nu har hon feber. Märklig förkylning!!
 Igår när jag var ute o gick kräktes dottern (2 1/2 ) o nu har hon feber. Märklig förkylning!!

Helt sjukt måste jag säga. Har aldrig varit någonstans där det förekommit så öppet som det gjorde här och det skrämmer mig!! Men jag har sagt att jag gärna sommarjobbar där om dem behöver folk. jag fick dessutom frågan om jag inte kunde tänka mig att jobba som USKA inne på LABB så vi får väl se
  Helt sjukt måste jag säga. Har aldrig varit någonstans där det förekommit så öppet som det gjorde här och det skrämmer mig!! Men jag har sagt att jag gärna sommarjobbar där om dem behöver folk. jag fick dessutom frågan om jag inte kunde tänka mig att jobba som USKA inne på LABB så vi får väl se  . barnens pappa fick ta ungarna då jag inte sovit något alls o mest bara är på toa.
 . barnens pappa fick ta ungarna då jag inte sovit något alls o mest bara är på toa.  !!! så nu ligger jag i sängen, helt slut. sov 2 timmar på fm iaf..
 !!! så nu ligger jag i sängen, helt slut. sov 2 timmar på fm iaf.. , hmm...sen förstod jag att hon inte hade läst brevet ordentligt
, hmm...sen förstod jag att hon inte hade läst brevet ordentligt . men men, jag fick utskrivet en hel del allergimediciner för min kvalsterallergi, sen ska jag på återbesök för att kolla upp min migrän. hon sa att alla symptom stämmer in för migrän, men hon ska kolla så det inte är något neurologiskt fel..jaja, hon var ju noggrann på sätt o vis, men läkarintyget för min kvalsterallergi kändes som skit, det är något som en 5-åring kunnat skriva det med tanke på alla stavfel...2 rader tog nästan 15 minuter att skriva!!!
. men men, jag fick utskrivet en hel del allergimediciner för min kvalsterallergi, sen ska jag på återbesök för att kolla upp min migrän. hon sa att alla symptom stämmer in för migrän, men hon ska kolla så det inte är något neurologiskt fel..jaja, hon var ju noggrann på sätt o vis, men läkarintyget för min kvalsterallergi kändes som skit, det är något som en 5-åring kunnat skriva det med tanke på alla stavfel...2 rader tog nästan 15 minuter att skriva!!! . så jag längtat efter det!! sen på måndag är tanken att jag ska åka till barnens extrafarmor ett par dagar. så håll tummarna för mig att jag hinner bli frisk!! ska stanna där i ett par dagar så jag har rensat mitt schema totalt!! det är enda chansen för mig att komma iväg på väldigt länge så jag skulle bli så ledsen om det inte går nu.
. så jag längtat efter det!! sen på måndag är tanken att jag ska åka till barnens extrafarmor ett par dagar. så håll tummarna för mig att jag hinner bli frisk!! ska stanna där i ett par dagar så jag har rensat mitt schema totalt!! det är enda chansen för mig att komma iväg på väldigt länge så jag skulle bli så ledsen om det inte går nu.  . så jag hoppas Tierpsmodellen bokar in fler tillfällen
. så jag hoppas Tierpsmodellen bokar in fler tillfällen  Inte var det roligt att träffa såna man känner heller eller få upp diktat om dem man känner. Nu så skriver man ju helst inte de diktat där man känner personen i fråga men ändå usch säger jag bara vad jag led av allt jag fick läsa ochskriva
 Inte var det roligt att träffa såna man känner heller eller få upp diktat om dem man känner. Nu så skriver man ju helst inte de diktat där man känner personen i fråga men ändå usch säger jag bara vad jag led av allt jag fick läsa ochskriva