En snabb vända här inne, då var första veckan på LIA:n gjord och jag mottogs jättepositivt dessvärre fick jag en handledare som nog bör fundera över om hon klarar av att ha elever..... 2 dagar med henne och min mage ballade ur fullständigt pga stressen från henne och jag äter Omeprazol med magknip som gör att jag emellanåt får rusa på toa för det bara rinner ur mig
först och främst så får jag sitta i ett rum och handledaren i ett annat, sen får jag skriva direkt i journalerna och spara det så får handledaren kolla igenom innan det skickas till läkaren för signering och handledaren så fort jag bad om hjälp sa bara att jag fick vänta och sen fick jag höra hur mycket hon hade att göra, hur stressad hon var, att hon inte mådde bra pga halsont och till slut säger hon att jag inte får skriva mer för jag skriver för fort och hon hinner inte med så jag fick sitta och glo in i en väggi 2 timmar tills jag skulle gå hem!!
Torsdag och fredag var inte min handledare där utan jag fick ha en annan och sitta inne hos henne och vilken skillnad oj oj säger jag bara denna var lugn och hjälpte mig på direkten om det var något istället för att vänta och jag kände bara en lättnad dessa två dagar!!
Dessutom så sa chefen där att jag var jättevälkommen att söka sommarjobb där så något positivt måste jag ju göra
dock känner jag mig så osäker på min kompetens och frågar mig många gånger om jag verkligen klarar detta och det gör att jag känner mig så jävla osäker och intalar mig att jag inte klarar detta 
jag fick iaf tillbaka resultatet på onkologiprovet jag satt och gjorde med världens migrän,trodde jag skulle klara mig men att det skulle vara med nöd och näppe men jag hade 37 rätt av 41 
Am zandra: skickar en bamsekram förstår att du gick igång på dans kommentar när ni var på återgivningen av noahs utredning,det hade jag med gjort kan jag säga!!!!
sötingar du har på kortet 
Xgirl såg bilderna på fejjan och det var superfina kort!!
kul att du mår bättre nu när du jobbar o så!!
Glittrax: fy vilken oro för dig
håller tummarna att det inte är något!!
Jag fick åka in när fredrikvar liten för jag hittade 2 knölar i mitt bröst men det var förstorade mjölkkörtlar som försvann efter något halvår.
Ain:men fy för magsjuka har barnen klarat sig? ska kika in på din blogg sen
I torsdags kom våra möbler
och vardagsrumsbordet som jag trodde vi skulle få vänta på ett bra tag till dök upp i onsdags
ska fixa kort sen på det. Barnen tycker det är skitkul o springa i soffan och kasta runt kuddarna
jagblir vansinnig fasen får hoppas dom låter bli det snart